در حالی که در خبرها آمده بود انتظار می‌رود رئیس جمهوری روسیه در نشست اتحادیه کشورهای صادرکننده گاز که قرار است 23 نوامبر در تهران برگزار شود شرکت کند، کرملین رسما این خبر را تایید کرد.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۱
پوتین به ایران سفر می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، خبرگزاری روسی اسپوتنیک گزارش داد که انتظار میرود ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در نشست اتحادیه کشورهای صادرکننده گاز(GECF) که قرار است 23 نوامبر در تهران برگزار شود شرکت کند.

امیرحسین زمانی‌نیا، معاون بین‌الملل وزیر نفت چندی پیش در یک نشست خبری گفته بود: «به صورت رسمی اعلام می‌کنم که سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز در تاریخ 2 آذرماه در تهران برگزار می‌شود».

امروز جمعه خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گزارش داد: «شاید ولادیمیر پوتین در نشست آتی کشورهای صادرکننده گاز که قرار است 23 نوامبر در ایران برگزار شود، شرکت کند».

در گزارش این خبرگزاری آمده است: «سوال درباره سفر رهبر روسیه به ایران اخیرا از کرملین پرسیده شده است و دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در پاسخ به سوالی به احتمال این سفر اشاره کرده است».

کاخ کرملین،‌دقایقی پس از انتشار این خبر در بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه 23 نوامبر به ایران سفر می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها