جام جم ورزشی: کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از دیدار ترکمنستان گفت: بازی مهمی پیش رو داریم و برای جبران نتیجه بازی رفت فردا به میدان خواهیم رفت.
کد خبر: ۸۵۵۲۰۷
کی‌روش: من مردی از جنس احترام هستم

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، کی د‌روش در ادامه عنوان کرد: در بازی رفت خوب بازی کردیم اما فرصت‌ها را از دست دادیم امیدوارم فردا به سطح واقعی خود برگردیم.
وی تصریح کرد: به طور حتم به 3 امتیاز این بازی نیاز داریم اما علاوه بر نتیجه‌گیری به فکر آماده‌سازی تیم در آینده هم هستیم.
کی‌روش در این جلسه 4 دروازه‌بان تیم ملی را از جمله اخباری، سوشا مکانی، بیرانوند و حقیقی را با خودش آورده بود.
وی درباره حضور این دروازه‌بانان گفت: ما 4 دروازه بان جوان داریم که می‌توانند آینده فوتبال ایران را رقم بزنند.
مظاهری دروازه بان ذوب‌آهن هم می‌توانست الان در کنار ما باشد.
کی‌روش بیان کرد: در حال حاضر حواسمان به 3 امتیاز این بازی است و اما نگاهمان به آینده است اما باید روی آن‌ها کار کنیم.
سرمربی تیم ملی بعد از اینکه خبرنگاری در مورد اتفاقات و حواشی اخیر سوال کرد به مدیر رسانه اشاره کرد که وی بیان کرد چون سوال فنی است کی‌روش جوابگو نیست
کی‌روش تصریح کرد: ما برای آماده‌‌سازی تیم جهت جام‌جهانی باید به آینده‌سازی تیم توجه کنیم. چهار دروازه‌بان جوان آوردیم که نشان دهیم چه کارهایی تا کنون انجام داده‌ایم. برای بازی با گوام یک روز فرصت آماده‌سازی داریم و دلیل اینکه بازیکنان را به کنفرانس خبری آوردم به علت مسائل روحی و روانی بوده است که توضیح دهیم تیم فرصت آماده‌سازی ندارد و باید تیم را برای آینده آماده سازیم.
وی در ادامه عنوان کرد: اگر این فرصت را داشته باشیم در همه کنفرانس‌‌ها بازیکنان جوان را میاوریم که نشان دهیم آینده فوتبال را باید با آن‌ها شکل دهیم. من به دکتر گفتم قرص سردرد به من بدهد چرا که انتخاب بازیکنان در این مرحله سخت است،چون همه خوب کار می‌کنند.
آینده 5 و6 سال تیم ملی در اختیار بازیکنان جوان خواهد بود. وی در مورد اینکه لژیونرها دیروز به جمع تیم ملی اضافه شدند بیان کرد: ما فرصت کارکردن با این بازیکنان را از دست داده‌ایم اما در بازی فردا از آن‌ها استفاده خواهیم کرد 4 روز بعد از بازی ترکمنستان سفر24 ساعته به گوام داریم اما 11 بازیکنی که در تهران بازی می‌کنند با 3 و 4 تغییر مقابل گوام به میدان خواهند رفت.
کی‌روش درباره گفته‌های یکی از مربیان لیگ برتری که شب قبل از بازی با گوام هم می‌توان تیم را جمع کرد بیان کرد: هر کسی یک نظری می‌دهد برخی از نظرات هوشمندانه و برخی دیگر این طور نیست. اگر تیم این مربی با یک تیم دسته سه بازی کند به تیمش سه ماه استراحت می‌دهد این مربی نقطه نظرات خودش را بیان کرده است و برایم مهم نیست که چه کسی این حرف را زده است. من معتقدم که کسب 3 امتیاز فقط مهم نیست و باید تیم را برای جام‌جهانی آماده کرد. همچنین من به آماده‌سازی بلند مدت و سیستماتیک اعتقاد دارم.
کی‌روش گفت: قبل از جام‌جهانی می‌گفتند ما می‌توانیم بدون برگزاری اردو مقابل آرژانتین بازی کنیم و حتی برخی از مربیان بازیکنانشان را به تیم ملی ندادند اما من به برنامه‌ریزی بلند مدت اعتقاد دارم.
وی در مورد اینکه ویزای گوام برای برخی از بازیکنان آماده نشده است بیان کرد: اگر من درباره این مسائل صحبت کنم خطر اخراج وجود دارد اما من ریسک نمی‌کنیم و ترجیح می‌دهم در مورد بازی با ترکمنستان حرف بزنم. من مردی از جنس احترام هستم و اگر کسی به من بگوید صحبت نکن من گوش می‌دهم.
کی‌روش بیان کرد: 34 سال مربیگیری کردم و در سن 62 سالگی حس خوبی ندارم که کسی بگوید حرفی نزنم اما حالا گفتم حرف نزن و من هم گوش می‌دهم و احترام می‌گذارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها