گمان نکنید معنای موفقیت فقط این است که کاری راه بیندازید و از آن پولی به دست آورید، زیرا در این صورت شما تنها در شغلتان و از نظر مالی موفقیتی به دست آورده‌اید.
کد خبر: ۸۵۴۳۷۶
دکتر لعبت گرانپایه جراح نیازمندان

به گزارش جام جم آنلاین ،یک معنای دیگر موفقیت هم می‌تواند این باشد که دل کسی یا موفق‌تر از آن، دل کسانی را به دست آورید.

دکتر لعبت گرانپایه، از این دسته افرادی است که هم در تحصیل و شغلی که دوست داشته به مدارج بالا رسیده، هم توانسته با به دست آوردن دل نیازمندان و محرومان موفقیتی بیشتر کسب کند.

خانم گرانپایه، جراح عمومی است. او ‌ سال 1343 به دنیا آمده و تحصیلاتش را تا پایان دوره دبیرستان در زادگاهش، محلات‌ به پایان رسانده است.

پس از آن با کسب مدرک تخصصی در رشته جراحی عمومی از دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، علاوه بر عضویت در هیات علمی دانشگاه، در بخش جراحی بیمارستانی نیز مشغول به کار شد و برای خدمت به زنان کشورش که دچار سرطان سینه و پستان شده بودند مدیریت یک ان‌جی‌او را به عهده گرفت.

این استادیار دانشگاه اکنون چند سالی است که همراه با گروهی از پزشکان متخصص، به روستاها و مناطق محروم سفر می‌کند تا درد نیازمندی را شفا بخشد یا رنج او را کمتر کند.

او و پزشکان همراهش که با نام گروه مدد شناخته می‌شوند به بیش از 50 هزار نفر از اهالی مناطق محروم خدمات درمانی ارائه داده‌اند و لبخند و دعای خیر هموطنانشان را پیش چشم و پشت روی خود داشته‌اند.

خانم دکتر گرانپایه‌ می‌گوید: پیش از آن‌که به منطقه‌ای برویم، گروهی از پزشکان عمومی این مناطق و بیماران نیازمند به درمان تخصصی را شناسایی می‌کنند و آن‌گاه محرومان و نیازمندان به درمان تخصصی را برای معاینه به ما ارجاع می‌دهند.

گروه مدد نیز همراه با متخصصانی که اغلب بسته به نیاز مناطق، متخصصان چشم‌پزشک، ارتوپد، پوست و بیماری‌های زنان است سفری سه روزه را تدارک می‌بیند و در این مدت، بیماران را معاینه و درمان می‌کند.

ضمیمه چاردیواری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها