مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

بانویی که تاریخ را از نو نوشت +تصاویر

اولین شکست کلوپ در آنفیلد رقم خورد

لیورپول با نتیجه 2 بر یک برابر کریستال پالاس در بازی خانگی خود شکست خورد.
کد خبر: ۸۵۴۲۳۵
اولین شکست کلوپ در آنفیلد رقم خورد

به گزارش گروه ورزشی جام جم به نقل از ورزش 11، تیم های لیورپول و کریستال پالاس در ادامه دیدار های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلستان، در ورزشگاه آنفیلد به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان لیورپول در خانه خود مغلوب کریستال پالاس شد.

شاگردان یورگن کلوپ که در شرایطی بسیار بهتر از دوران هدایت راجرز به سر می برند، با موفقیت در بازی های لیگ اروپا و کسب نتایج بهتر در عناوین مختلف با امید پیروزی برابر کریستال پالاس پا به ورزشگاه آنفیلد گذاشتند تا به تقابل با این تیم بپردازند.

لیورپول تا پیش از دیدار هفته ی دوازدهم خود با 17 امتیاز در رده نهم جدول قرار داشت و باید برای بهتر کردن موقعیت خود برابر کریستال پالاس رده دهمی به میدان می رفت.

در جریان این بازی در دقیقه 21 بولاسی کریسال پالاس را یک بر صفر برابر لیورپول پیش انداخت، پس از آن در دقیقه 42 فیلیپه کوتینیو موفق شد گل تساوی بخش را برای لک لک ها به ثمر برساند، و در نهایت در دقیقه 82 اسکات دان گل پیروزی بخش را برای کریستال پالاس به ثمر رساند تا این تیم پیروز میدان باشد.

در پایان لیورپول با پذیرش شکست برابر کریستال پالاس با یک پله سقوط در رده دهم جای گرفت، کریستال پالاس نیز با کسب این 3 امتیاز با 2 پله صعود در رده نهم جدول لیگ برتر انگلیس جای گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها