فوق ستاره پرتغالی از رئال مادرید جدا می شود؟

انکار از رونالدو ، اصرار از پاریسی ها

جام جم ورزشی: کریستیانو رونالدو این روزها دو پهلو صحبت می کند. از یک سو می گوید در رئال به فوتبال خود پایان می دهد و از سوی دیگر نماینده رسمی اش با باشگاه پاری سن ژرمن مذاکره می کند.
کد خبر: ۸۵۳۵۳۷
انکار از رونالدو ، اصرار از پاریسی ها

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، همین دو روز پیش بود که از سوی نماینده رسمی رونالدو اعلام شد که وی در رئال به فوتبال خود خاتمه می دهد.

هفته گذشته در پایان دیدار تیم های رئال مادرید و پاری سن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که با برتری یک بر صفر مادریدی ها همراه بود خورخه مندس مدیر برنامه های رونالدو با ناصر الخلیفی مالک باشگاه ملاقات کرده است.

هنوز هدف از این ملاقات مشخص نشده اما مارکا ادعا می کند که صحبت در مورد آینده رونالدو، یکی از مباحث این گفتگو بوده است. مارکا احتمال یک پیش قرارداد بین رونالدو و باشگاه پاریسی را رد کرده چون دوستی صمیمانه ای بین الخلیفی و فلورنتینو پرز(رئیس باشگاه رئال مادرید) وجود دارد و مالک پاری سن ژرمن به مدیر رئال قول داده است که بدون اطلاع وی، هیچگونه مذاکره رسمی با رونالدو انجام نخواهد داد.

با این حال به نظر می رسد رونالدو بر اساس مصلحت و حفظ احترام پرز می گوید که در رئال می ماند. نشانه های تمایل او برای جدایی از رئال از دو سال پیش تاکنون دیده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها