یگانهایی از ارتش سوریه، امروز، جاده بین المللی حلب خناصر اثریا السلمیه را به طور کامل به کنترل درآوردند در حالی که نیروی هوایی سوریه نیز پایگاه ها و تجهیزات تروریستها در حومه های حلب و حماه را منهدم کرد و بسیاری از عناصر داعش را در حومه حمص به هلاکت رساند.
کد خبر: ۸۵۲۹۴۹
جاده دمشق ـ حلب از داعش پاکسازی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع نظامی گفت که یگانهایی از ارتش و نیروهای مسلح با همکاری گروههای دفاع مردمی پس از وارد کردن خسارتهای جانی و تجهیزاتی سنگین به گروه تروریستی داعش، جاده حلب خناصر اثریا السلمیه را به طور کامل به کنترل درآوردند.

این منبع افزود که پس از اقدام نیروهای ارتش در پاکسازی جاده و خنثی کردن مینهای کارگذاشته شده توسط تروریستهای داعش، این جاده اینک کاملا امن شده است.

برخی منابع امنیتی نیز به خبرنگار سانا اظهار داشتند که جاده حلب خناصر اثریا السلمیه، پس از پایان یافتن عملیات تعمیرو اصلاح خرابیهایی که تروریستها در جاده به بار آورده بودند، از صبح فردا پنجشنبه به روی شهروندان باز خواهد شد.

یک منبع نظامی پیشتر تاکید کرده بود که جنگنده های سوریه بر فراز محل های تجمع تروریستهای داعش و محورهای آنها در دو منطقه شیخ احمد و تل احمر در حومه شرقی، چندین بار به پرواز درآمدند.

این منبع با اشاره به اینکه در این پروازها بسیاری از تروریستهای این گروه افراطی کشته و یا زخمی شدند، افزود: خودروهای زرهی و مقادیری سلاح و تجهیزات جنگی تروریست ها هم منهدم شد.

پرواز جنگنده های سوری یک روز پس از نابودی تعداد بسیار زیادی از تروریستهای داعش و تخریب تجهیزات آنها درعملیات ارتش در حمله به پایگاههای آنها در شهر منبج و برخی روستاها و شهرکهای المفلسه، ام ارکیله، کویرس جنوبی، الحلبیه، شیخ احمد، رسم العبد و سوسیان، صورت گرفت.

نیروی هوایی سوریه همچنین مقرها و تجهیزات گروههای تروریستی در شیخ احمد، تل احمر و لطمین در حومه های حلب و حماه را تخریب کرد.

در حومه حمص نیز یک منبع نظامی تصریح کرد که جنگنده های سوریه با حمله به مناطق مهین و القریتین و اطراف حقل الشاعر، تروریستهای داعش را به قتل رسانده و سلاح های آنها را منهدم کردند.

ارتش سوریه در درعا، محل تجمع و مخفیگاه های گروههای تروریستی تکفیری مرتبط با رژیم صهیونیستی را هدف حملات سنگین قرار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها