مصادف با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)؛

چراغ خانه های آسمان لیان روشن شد

دختر ۱۵ ساله اهوازی بعد از سقوط از هشت طبقه به صورت معجزه آسا نجات پیدا کرد.
کد خبر: ۸۵۲۰۱۰
نجات معجزه‌آسای دختر ۱۵ ساله بعد از سقوط از ۸ طبقه

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با مهر اظهار کرد: امشب در جریان تماس با تلفن ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز خبر سقوط یک دختر حدود ۱۵ ساله از یکی از طبقات مجتمع مسکونی واقع در زیباشهر اهواز گزارش شد.

مسعود حق شناس افزود: حدود چهار دقیقه بعد مأموران بلافاصله با خودروهای امداد و نجات و نردبان از نزدیک ترین ایستگاه خود را به محل حادثه رساندند.

وی تصریح کرد: فرمانده تیم عملیات بلافاصله در محل سقوط دختر حاضر و مشاهده کرد که نامبرده به لطف خدا دارای علائم حیاتی است.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: مأموران آتش نشانی با توجه به عدم دسترسی به محل سقوط فرد مذکور از خودروی امداد و نجات و نردبان استفاده کرده و عملیات خود را اجرایی کردند. آنها در یک شرایط نامساعد موفق شدند تا دختر مصدوم را از ارتفاع به روی سطح زمین انتقال داده و به منظور درمان به اورژانس مستقر در محل تحویل دهند.

حق شناس عنوان کرد: شنیده ها حاکی از این است که فرد مذکور به دلیل نامشخصی از طبقه هشتم به روی پشت سقوط کرده و روی بام ساختمان مجاور افتاده است.

وی یادآور شد: علت حادثه توسط مراجع ذیصلاح در دست پیگیری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها