دکتر محمد سرافراز، رئیس سازمان صداوسیما در نامه‌ای به رئیس سیزدهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی، این اجلاس را پرشور و نوا توصیف کرد و از تلاش‌های رئیس، مدیران و کارکنانی که در برگزاری این اجلاس زحمت کشیدند، تشکر کرد.
کد خبر: ۸۵۱۹۵۷

به گزارش روابط عمومی مرکز بسیج صداوسیما، محمود عاطفی در جلسه‌ای که به‌منظور قدردانی از عوامل و دست‌اندرکاران این اجلاس برگزار شد، با اعلام خبر قدردانی رئیس سازمان و برشمردن برکات و دستاوردهای معنوی این اجلاس، برپایی این نشست را افتخاری برای مرکز بسیج صداوسیما دانست و گفت: هر کس با اخلاص در راه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام گام بردارد، با خدا معامله کرده است و خداوند تبارک‌ و تعالی به کار و تلاش او برکت خواهد داد.

رئیس مرکز بسیج با برشمردن مراتب اجرایی و سختی‌های آن در برگزاری این اجلاس گفت: این اجلاس در شرایط خاص مالی سازمان و با اتکا بر بودجه مردمی و هیأت‌های مذهبی استان فارس برگزار شد.

وی افزود: برگزارکنندگان اجلاس با اعتقاد راسخ به روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب با اعتقاد بر نقش و اثرگذاری اجلاس در ابهام‌زدایی و مقابله با تحریفات عاشورا، وارد این عرصه شدند.

در این نشست رئیس سیزدهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی با ابلاغ تقدیر صمیمانه رئیس سازمان صداوسیما از عوامل و مدیران کمیته‌های اجلاس، گفت: این اجلاس در سال آینده در استان هرمزگان برگزار خواهد شد و شیوه اجرایی آن تغییراتی نسبت به سال‌های گذشته خواهد داشت.

عاطفی در بیان تفاوت‌های اجلاس چهاردهم با دیگراجلاس‌ها گفت: دو گروه بانوان مداح و همچنین جوانان در اجلاس چهاردهم حضور خواهند داشت و همچنین در آن اجلاس برنامه‌های جانبی و نشست‌های تخصصی پیرغلامان و خادمان حسینی با گستردگی بیشتر برگزار خواهد شد. در پایان این نشست، لوح قدردانی رئیس اجلاس سیزدهم به عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری این اجلاس اهدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها