هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

نبرد استقلال برای حفظ صدرنشینی

جام جم ورزشی: صبا شکست ناپذیری و چهارمین پیروزی پیاپی در لیگ پانزدهم را به دست آورد.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۷
علی دایی موفق ترین مربی ماه لیگ برتر

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین و به نقل از ورزش سه ، علی دایی کمتر از دو هفته مانده به شروع لیگ صبا را در دست گرفت اما در همین مدت کم توانست نفرات با تجربه و خوب سال گذشته را حفظ و بازیکنان آزادی که می‌توانستند برای تیمی که سرمربی‌اش دایی است موفق کار کنند جذب کرد.
هفته‌های ابتدایی لیگ پانزدهم برای صبا و دایی خوب نگذشت. آنها سه تساوی پشت سر هم آوردند که دو تای آن در خانه بود و بعد هم یک شکست از راه‌آهنی داشتند که وضعیت خوبی نداشت ولی روزهای خوب صبا از هفته پنجم برابر پدیده سر رسید. دایی و شاگردانش موفق شدند یک بر صفر بر تیم مهاجری غلبه کنند و با آرامش خاطر به تعطیلات بروند.
نخستین وقفه‌ای که در لیگ ایجاد شد مهمترین اتفاق خوب تا اینجای فصل برای صبایی‌ها بود چرا که آنها توانستند مهره‌های با تجربه‌ای که دارند را به مرز آمادگی رسانده و بدنسازی که پیش از فصل نداشتند را جبران کنند.
با پایان تعطیلات صبا در اهواز به مصاف استقلال خوزستانی رفت و یک امتیاز در دقیقه 96 گرفت که در اهواز همه تیم‌ها را شکست داده بود تا دایی نشان دهد تیمش روند رو به رشدی طی می‌کند. یک هفته بعد صبا نخستین شکست سپاهان را رقم زد و به هشتم جدول رسید. روزگار خوش قمی‌ها با دایی با وجود دومین تعطیلی لیگ هم ادامه داشت و سرمربی صبا برابر تیم سابقش پرسپولیس در شرایطی یک امتیاز گرفت که تا دقیقه 86 سه امتیاز در چنته داشت.
سرمربی صبا که نمی‌خواست این سیر صعودی را با تیم جدیدش از دست دهد هفته نهم فولاد نگون بخت را در قم برد تا با 14 امتیاز پنجمین رتبه جدول را در اختیار بگیرد و زنگ خطری برای بالای جدولی‌ها به صدا در آورد.
دایی یک تساوی خارج از خانه دیگر برابر یکی دیگر از تیمی‌هایی که در آن خاطرات خوشی داشت به دست آورد. صبا بر خلاف بازی پرسپولیس، ضعیف‌ترین نمایش فصلش را برابر سایپا ارائه کرد ولی با این وجود شکست ناپذیری‌اش در پنج هفته اخیر را حفظ کرد و موفق شد یک امتیاز از تیم جلالی بگیرد.
صبا که لیگ پانزدهم هیچ باختی در قم نداشت دیروز به مصاف تراکتورسازی رفت. تیمی که 41 روز قبل آنها را در استادیوم یادگار امام قم حذف کرده بود. دایی که معتقد بود یکی از سخت‌ترین مسابقات فصلش را برابر تونی دارد با ارائه یک بازی برتر تراکتورسازی را هم با نتیجه دو بر یک از سد راهش برداشت تا به هجدهمین امتیاز و رتبه چهارم جدول برسد.
دایی از دقیقه یک تا پایان بازی تراکتورسازی کنار زمین بود و مدام دستورات تاکتیکی‌اش را به شاگردانش می‌رساند تا صاحب چهارمین پیروزی پیاپی در قم شوند که به آن رسیدند.
حالا صبا تنها چهار امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارد و با روندی که آنها دارند بعید به نظر نمی‌رسد تا چند هفته دیگر تیم دایی را بالاتر از جایی که در آن قرار دارند ببینیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها