واکنش سرلشکر فیروزآبادی به اظهارات اشتون کارتر

وزیر دفاع آمریکا بیش از اندازه خود حرف زده است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه رژیم عربستان جنایتکار جنگی است، گفت: رژیم عربستان حضورش در مذاکرات چند جانبه وین در مورد سوریه، مشکوک و غیرمشروع است.
کد خبر: ۸۵۰۹۱۹
حضور رژیم جنایتکار عربستان در مذاکرات سوریه غیرمشروع است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی با اشاره به نشست وین درباره سوریه و حضور رژیم آل سعود در آن اظهار داشت: رژیم عربستان به خاطر حمایت همه جانبه از داعش و اقدامات تروریستی در عراق، سوریه و لبنان و تروریسم دولتی بحرین و نیز جنایت های فراوان در حمله به بیمارستان ها، مدارس و خانه های مردم و تخریب زیرساخت های کشور یمن، جنایتکار جنگی است.

وی تاکید کرد: رژیم عربستان با این عملکرد، حضورش در مذاکرات چند جانبه وین در مورد سوریه، مشکوک و غیرمشروع است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: این رژیم از نظر اخلاقی، سیاسی، نظامی و اجرایی به علت تندروی های نامعقول، صرفاً با هزینه کردن دلار و بازی با منابع عظیم نفتی، سکوت مجامع جهانی را خریده است و این روزها هم درصدد است جنایت خود در مورد علمای تراز اول دین را دنبال کند.

فیروزآبادی با تاکید بر اینکه مسئولین خودخواه عربستان در قبال اقدامات و رفتارهای جنون آمیز بایستی پاسخگوی ملت خود و ملت های منطقه باشند، تصریح کرد: عواقبی سخت در انتظار حاکمان آل سعود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها