ثبت ششمین سهمیه پارالمپیک ریو

جام جم ورزشی: سیدمحسن حسینی‌ پناه با کسب دومین نشان طلا برای کاروان ایران در رشته پرتاب وزنه، ششمین سهمیه پارالمپیک ریو را برای ایران به ارمغان آورد.
کد خبر: ۸۴۹۳۹۶
ثبت ششمین سهمیه پارالمپیک ریو

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، در ادامه رقابت‌های جهانی دو و میدانی معلولین و در نوبت صبح چهارمین روز از این مسابقات، ورزشکاران کشورمان به مصاف حریفان رفتند که سیدمحسن حسینی پناه، در رقابت‌های پرتاب وزنه، کلاس F35 با 9 ورزشکار به رقابت پرداخت و در پایان با ثبت رکورد 14 متر و 2 سانتی‌متر، به عنوان قهرمانی جهان، نشان طلا و سهمیه پارالمپیک دست یافت.

سید علی‌اصغر جوانمردی، دیگر ملی‌پوش تیم دو و میدانی کشورمان در این ماده که اولین حضور بین‌المللی خود را تجربه می‌کرد، با ثبت رکورد 13 متر و 69 سانتی‌متر به عنوان ششم جهان دست یافت.

بدین ترتیب دومین نشان طلا و ششمین مدال کاروان ایران به نام حسینی‌پناه ثبت شد تا شمار سهمیه‌های کسب شده از این مسابقات برای کشورمان به عدد شش برسد.

در ادامه مسابقات امروز، هم اکنون مرضیه صدقی در رقابت‌های پرتاب وزنه، کلاس F54 حضور یافته و ساعت 21 امشب نیز پیمان نصیری در فینال رقابت‌های دو 1500 متر شرکت خواهد کرد.

رقابت‌های جهانی دو و میدانی معلولین قطر از 30 مهر ماه آغاز شده و طی 10 روز بیش از 1200 ورزشکار از 100 کشور جهان در 40 کلاس پزشکی مختلف با هم به رقابت خواهند پرداخت که تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین کشورمان نیز با 19 ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها