به خوانندگی «حجت اشرف‌زاده»

آلبوم موسیقی «ماه و ماهی» بازنشر می‌شود

آلبوم موسیقی «ماه و ماهی» به خوانندگی «حجت اشرف‌زاده» از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری بازنشر می‌شود.
کد خبر: ۸۴۸۱۹۹
آلبوم موسیقی «ماه و ماهی» بازنشر می‌شود

به گزارش جام جم نوا به نقل از موسیقی ایرانیان، این اثر به دلیل استقبال فراوان مردم در حالی بازنشر می‌شود که انتشار اول آن به یک ماه پیش برمی‌گردد و به زودی شاهد انتشار سوم این آلبوم موسیقایی خواهیم بود. آلبوم موسیقی «ماه و ماهی» به آهنگسازی مشترک حجت اشرف‌زاده و امیر و آرش بیات و با صدای حجت اشرف‌زاده شامل هشت قطعه است که با شعرهایی از علیرضا بدیع تولید شده است. در این اثر موسیقایی مهرداد عالمی نوازندگی ویولنسل و میثم مروستی نوازندگی ویولا را بر عهده دارند.

اشرف زاده درباره برگزاری نخستین کنسرت رسمی این آلبوم هم چنین گفت: «طبق تازه ترین برنامه ریزی هایی که انجام گرفته بعد از محرم و صفر اولین کنسرت رسمی آلبوم «ماه و ماهی» را برگزار می‌کنیم. البته هنوز تاریخ دقیق و مکان برگزاری کنسرت مشخص نیست اما هم اکنون مشغول آماده سازی قطعه ها و پارت های مختلف هستیم که به احتمال بسیار فراوان یک یا دو قطعه جدید نیز در آن گنجانده شده است.»

اشرف زاده که طی ماه های گذشته با انتشارآلبوم «ماه و ماهی» توانست نظر مخاطبان را به سوی خود جلب کند از کودکی با لحن ها و آواهای موسیقی ایرانی آشنا شد و در زادگاه خود نیشابور دوره ردیف آوازی را نزد استاد شاکری آغاز کرد. اشرف زاده بین سال‌های ۸۵ تا ۸۶ تصنیف خوانی و هم آوایی را نزد هنرمندانی چون پرویز مشکاتیان و محسن نفر فراگرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها