واکاوی دلایل ایست قلبی در ورزشکاران

سکته در‌ کمین قهرمانان

مراسم ترحیم هادی نوروزی، با حضور جمع کثیری از علاقه‌مندان به فو‌تبا‌ل، مسئولان ورزشی، بازیکنان و پیشکسوتان عرصه فو‌تبا‌ل برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۳۲۹۵

در این مراسم علی کریمی و احمدرضا عابدزاده جزو اولین نفراتی بودند که در ازدحام جمعیت واقع در خیابان مرزداران وارد مسجد امیرالمومنین(ع) شدند. محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین ایران نیز در این مراسم حضور داشت. وی در اظهاراتی کوتاه از درگذشت کاپیتان پرسپولیس ابراز تاسف کرد و گفت: هادی نوروزی الگوی ورزشی ما بود.

علی پروین که به علت کسالت نتوانسته بود در مراسم تشییع کاپیتان پرسپولیس شرکت کند با چهره‌ای گرفته و در شرایطی که وضعیت جسمانی مناسبی نداشت، در این مراسم شرکت کرد. دیروز هم مثل روزهای گذشته حضور استقلالی‌ها پررنگ بود. چهره‌هایی چون بهرام افشارزاده، علی فتح‌الله‌زاده، امیر قلعه‌نویی، پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان، مجید صالح، سیدمهدی رحمتی، آرش برهانی، سجاد شهباززاده، حنیف عمران‌زاده، محمد نوازی، سهراب بختیاری‌زاده، امیرحسین صادقی، مهدی امیرآبادی، بهتاش فریبا، محمدرضا مهدوی، خانواده مرحوم حجازی و.... از جمله استقلالی‌های حاضر در این مراسم بودند، ضمن این‌که لیدرهای باشگاه استقلال در کنار لیدرهای پرسپولیس مسئولیت برگزاری منظم این مراسم را برعهده گرفته بودند.

از دیگر افراد سرشناس حاضر در این مراسم می‌توان به کیومرث هاشمی، محمد پنجعلی، حمید درخشان، فرشاد پیوس، جواد کاظمیان، عبدالله ویسی، علی کفاشیان، محمد دادگان، ادموند بزیک، عباس انصاری‌فرد، عادل فردوسی‌پور، حبیب کاشانی، مجید جلالی و تمامی بازیکنان تیم‌های پر‌سپولیس، راه‌آهن و نفت تهران و... اشاره کرد. دیروز هو‌اد‌ا‌ران حاضر در این مراسم با شعار «هادی با تعصب، خداحافظ کاپیتان با تعصب، شدیم 10 نفره و هادی باید گل بزنه» نسبت به درگذشت آن مرحوم واکنش نشان دادند.

بعد از برگزاری مراسم ترحیم هادی نوروزی، علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در مواجهه با خبرنگاران اعلام کرد که شماره 24 مرحوم هادی نوروزی با تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس برای همیشه بایگانی شده است.

نود باز هم پیشرو بود

برنامه دوشنبه شب نود با حال و هوایی خاص روی آنتن رفت و عادل فردوسی‌پور با در نظر گرفتن آیتم‌های مختلفی از مراسم تشییع پیکر کاپیتان فقید پرسپولیس مخاطبان پرشمار خود را پای گیرنده‌های تلویزیونی میخکوب کرد. شروع این برنامه با کلیپی از تصاویر مختلف هادی نوروزی همراه بود که روی ترانه‌ای از محمد علیزاده میکس شده بود.

این برنامه با پخش گزارشی درباره هادی نوروزی ادامه یافت.

بخش بعدی برنامه نود گزارشی از مراسم تشییع جنازه هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی بود که روز جمعه انجام شد. محمدحسین میثاقی گزارشگر برنامه نود با حضور در ورزشگاه آزادی در گفت‌وگو با حاضران و تماشاگران نظرات آنها را درباره کاپیتان فقید پرسپولیس برای همیشه ثبت کرد. پایان بندی این گزارش هم پیشنهاد یک هوادار شهرستانی پرسپولیس مبنی بر تشویق نوروزی در دقیقه 24 هر یک از بازی‌های پرسپولیس تا انتهای فصل بود.

گزارش بعدی برنامه نود، سفر تیم این برنامه به بابل و کپورچال در روز خاکسپاری کاپیتان سابق پرسپولیس بود. صحبت‌های برادر هادی درباره سختی‌های او در دوران بازیگری و پخش تصاویری از زمین بازی هادی نوروزی در کودکی و محل دفن او که حالا فقط ده متر با آن زمین فاصله دارد، از جمله بخش‌های تاثیرگذار این گزارش بود.عادل فردوسی‌پور در اقدامی تحسین‌برانگیز در بخش سوال پیامکی برنامه نیز از بینندگان درخواست کرده بود عدد 24 را برای همدردی با خانواده‌ هادی نوروزی پیامک کنند که این موضوع با همدردی بیش از سه میلیون بیننده در زمان پخش برنامه نود همراه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها