جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما تا به فرم خوب‌مان می‌رسیم، مسابقات لیگ برتر تعطیل می‌شود.
کد خبر: ۸۳۹۶۷۹
برانکو: تعطیلات برای پرسپولیس خوشایند نیست

برانکو ایوانکوویچ در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: جلسه‌ای نداشتیم فقط آمدیم سری به مسئولان بزنیم. روز استراحتمان بود و گفتیم با مسئولان صحبت کنیم. مثل اینکه جلسه در مورد مسائل مالی بوده و هیأت رئیسه در این باره صحبت خواهد کرد.

به گزارش فارس، وی در مورد برنامه تمرینی تیم در تعطیلات ادامه داد: بازیکنان جوان خود را می‌بینیم. روزانه 2 نوبت تمرین خواهیم کرد و دو دیدار دوستانه هم خواهیم داشت.

وی در مورد تعطیلی 20 روزه لیگ تاکید کرد: قطعا برای ما این تعطیلات خوشایند نیست. همین که به فرم می‌رسیم لیگ تعطیل می‌شود، مخصوصا اینکه 6 بازیکن ما به تیم ملی رفتند قطعا بازیکنان ما در تیم ملی تمرینات متفاوتی خواهند داشت. دوباره طول می‌کشد که به برنامه ما برسند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه نقل قولی از او عنوان شده که مگر دیوانه‌ است که به بازیکنی که روی او خطا شده پنالتی بدهم گفت: من این چنین حرفی نزدم که گفته باشم دیوانه‌ام. آنها دروغ می‌گویند. گفتم قانون نانوشته است که خطا وقتی روی بازیکنی می‌شود همان بازیکن پنالتی نمی‌زند اما خودم در بازی با سایپا این مسئله را رعایت نکردم. نمی دانم مشکل کجاست که مسئله به این کوچکی را بزرگ می‌کنند. هادی نوروزی امید عالیشاه و رامین رضاییان خوب پنالتی می‌زنند. همچنین بنگسون هم در تیم ملی خودش پنالتی می‌زند.

برانکو در خصوص ادامه بازی‌های لیگ تصریح کرد: شما امروز به خانه‌تان می‌رسید؟! از آینده خود خبر دارید؟!

وی در مورد عدم همراهی نوراللهی با تیم ملی امید گفت: حیدریه مصدوم است و نواللهی در بازی با ملوان مصدوم شد. این بازی هم به هر حال به‌گونه‌ای در آوردند. کفشگری هم با آمپول بازی می‌کند که از او تشکر می‌کنم. اگر مصدوم است که بهتر است استراحت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها