کنسرت نوستالژی فرزاد فرزین خواننده در اولین شب پاییز در سالن میلاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۳۸۸۴۵
خاطره بازی فرزاد فرزین با هوادارانش در اولین شب پاییز

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این کنسرت که با حضور جمع کثیری از هواداران فرزاد فرزین برگزار شد، با به نمایش گذاشتن تصاویری از دوران کودکی و نوجوانی این خواننده آغاز گردید.

10 الی پانزده دقیقه از ابتدای این برنامه به نمایش کلیپ‌های قدیمی و نوستالژیک فرزاد فرزین که برای طرفدارانش خاطره انگیز بود اختصاص داشت و پس از نمایش این تصاویر فرزین در میان تشویق و شور و هیجان هوادارانش روی استیج حاضر شد و قطعه ی معروف اولین آلبوم خود «شراره» را اجرا کرد.

«من و تو» دومین قطعه‌ای بود که از این آلبوم تقدیم حضار شد و پس از آن قطعه ی معروف و قدیمی «پشت صحنه» اجراگردید.

فرزاد فرزین پس از اجرای قطعات آلبوم شراره خطاب به حاضرین در سالن گفت: با خواندن این قطعات متوجه گذر زمان می‌شوم و از البوم شراره خاطرات تله و شیرین بسیاری دارم‌. چرا که برای انتشار این آلبوم زحمات بسیاری کشیدم و نتایج ان زحمات بسیار شیرین بود.

در ادامه دو قطعه «چتر شکسته»‌ و «به تو گفتم» بصورت ریمیکس از آلبوم تعقیب اجرا شدند.

پس از اجرای قطعه « به تو مدیونم» تیتراژ برنامه کوله پشتی‌، نوبت به آلبوم شانس رسید.

قطعه ی «شانس» از این آلبوم با حضور یک حضور کیوسک تلفنی روی صحنه اجرا شد و حسی نوستالژیک را برای تماشاچیان به وجود اورد چراکه در ائلین کنسرت پس از انتشار آلبوم شانس از این کیوسک تلفنی به عنوان یک فرمت نمایشی استفاده شد.

«چیکه چیکه»، «کی میتونه» و «احساس من» قطعاتی از آلبوم شانس بودند که مورد استقبال حاضرین در سالن قرار گرفتند.

پارت ابتدایی کنسرت با بداهه نوازی زیبای گروه موسیقی شوک به پایان رسید.

پارت دوم با اجرای قطعاتی از آلبوم شلیک ازجمله: «بیا بیا»، «نه»، «باتو» و قطعه « بچه» که بار‌ها در طول کنسرت حضار خواستار شنیدن ان بودند آغاز شدو با قطعات «دوریت» ، «برگرد» از آلبوم شخصی و قطعه پرطرفدار «ماه عسل» ادامه یافت و با اجرای قطعه شاد «ای وای» از آلبوم شخصی به پایان رسید.

از نکات جالب توجه این کنسرت نمایش تیزرهای همه آلبوم ها و هم چنین کلیپ‌های قدیمی و خاطره انگیز فرزاد فرزین در طول کنسرت بود.

اعضای گروه شوک که این خواننده را در کنسرت نوستالژی همراهی کردند عبارتند از:
امیر میلاد نیک زاد (کیبورد)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، احمد امینی (پرکاشن)، مهرداد معافی (گیتار اسپانیش)، سهراب رمضان زاده (درامز) و مهران خلیلی (رهبر گروه و نوازنده گیتار الکتریک).

لازم به ذکر است؛ چهره‌هایی از جمله یاحا کاشانی، حامد رجبی، مسعود محمدی، علیرضا رییسی، وحید شیخ زاده و بابک مافی میهمان ویژه سانس دوم این کنسرت بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها