به اندازه سه بازی قبلی‌مان فرصت گلزنی داشتیم

دایی: به شاگردانم ایمان دارم

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: 75 دقیقه از بازی مقابل استقلال خوزستان دست ما بود و باید برنده بازی می‌شدیم.
کد خبر: ۸۳۵۷۷۹
دایی: به شاگردانم ایمان دارم

علی دایی بعد از تساوی یک بر یک تیمش در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل استقلال خوزستان گفت: خدا را شکر می‌کنم که ما را دست خالی بازنگرداند فکر می‌کنم 75 دقیقه از مسابقه در اختیار تیم ما بود. صبا نشان داد که دوره بدنسازی مناسبی را پشت سر گذاشته است. استقلال خوزستان فولاد، پرسپولیس و سایپا را در این زمین شکست داده بود به اندازه سه بازی قبل مقابل این تیم فرصت گل داشتیم.

به گزارش فارس ، وی افزود: بعد از فرصت استراحت در نیمه اول تمرکزمان را از دست دادیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم. از همه بچه‌های تیم تشکر می‌کنم از حامد لک به خاطر سوپر واکنشی که در نیمه دوم داشت تشکر می‌کنم این مسئله ما را به بازی بازگرداند در تمام نقاط زمین خوب کار کردیم نشان دادیم بازی باید با 3 امتیاز ما همراه می‌شد خدا را شکر می‌کنم خدا جواب زحمات ما را داد و توانستیم با یک امتیاز از زمین خارج شویم.

سرمربی صبای قم یاد آور شد: نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم استقلال خوزستان نشان داده بهترین خط دفاع لیگ را دارد آنها تیم خوبی هستند در اول صحبت‌هایم گفتم این تیم به هیچ تیمی اجازه به وجود آوردن موقعیت را نمی‌داد متاسفانه در این بازی و جام حذفی خیلی موقعیت گل ساختیم اما به خوبی استفاده نکردیم باید این روند را ادامه دهیم و در ادامه بهتر شویم.

سرمربی صبای قم در پاسخ به این سوال که چیزی از این تیم در بازی امروز دیده نشده است، تصریح کرد: فکر می‌کنم شما در بازی خواب بودید و مسابقه را ندیدید اول صحبت‌هایم گفتم در این گرما از لحاظ فنی تاکتیکی و بدنی بهتر از حریف بودیم. بچه‌های من سنگ تمام گذاشتند و عالی کار کردند شاید شما فوتبال را ندیدید اول صحبتم گفتم در بازی اول استقلال خوزستان فقط یک باخت داشته مقابل تراکتورسازی مساوی کرده و سه حریف قدر را در زمین خودش شکست داده و بازی امروز نشان داد به خوبی کار کردیم.

وی افزود: یک بازی دیگر داریم و سپس تیم‌ها استراحت می‌کنند. به تیمم و بازیکنانم ایمان دارم صبا در عرض 5 روز تشکیل شده است و هیچ چیز تیم‌مان مشخص نبود. از مالک صبا تشکر می‌کنم که با علاقه‌ای که به تیم داشت باعث شد صبا شکل بگیرد مطمئن باشید روزهای خوبی در پیش داریم تیم من در این گرما یک امتیاز از تیمی گرفتم که در رده دوم جدول بود امیدوارم این مسئله تداوم داشته باشد تمرینات را ادامه می‌دهیم در چند نقطه ضعف داریم که باید این مسئله را پوشش دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که موقعیت‌های تیمش صد در صد نبوده است و آیا فکر می‌کند نتیجه بازی عادلانه بوده است، گفت: نتیجه عادلانه نبود باید برنده می‌شدیم صحنه‌ای که محمد قاضی تک به تک شد و گلر استقلال این توپ را گرفت را آیا موقعیت نمی‌دانید؟ در مجموع خیلی از استقلال خوزستان بهتر بودیم تیم ما امروز در اهواز از استقلال امتیاز گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها