رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل خبر داد؛

استقبال کی‌روش از بازی با آلمان

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید مبلغ ایتالیایی ها برای بازی دوستانه بالا بود و آلمانی ها نیز از قبل برنامه ریزی های شان را کرده اند.حتی در صحبتی که با نماینده فرانسه هم داشتیم آنها به انجام بازی دوستانه تمایل نشان دادند.
کد خبر: ۸۳۳۰۱۹
دنبال بازی با آلمان و فرانسه در ایران هستیم

به گزارش "ورزش سه"، علی کفاشیان پس از پایان جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ، در بین خبرنگاران گفت: در جلسه امروز درباره باشگاه‌های لیگ دسته دوم و تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات و نحوه قرعه‌کشی صحبت کردیم و تصمیماتی نیز گرفته شد.در خصوص تیم‌های بدهکار تصمیماتی گرفته شد و اینکه تیم‌های بدهکار دسته‌های پایین‌تر باید تکلیف خودشان را مشخص کنند و باید بدهی‌های خودشان را پرداخت کنند.
وی درباره سفری که به هلند خواهد داشت گفت: در این سفر دیداری با رئیس فدراسیون هلند و آلمان در خصوص همکاری‌های مشترک خواهیم داشت تا بتوانیم در زمینه تیم‌های ملی با هم همکاری متقابل داشته باشیم، همچنین قرار است ما نیز از آنها دعوت کنیم تا به ایران بیایند.
کفاشیان درباره زمان قطعی شدن بازی تیم های ایران و آلمان، گفت: درحال حاضر این موضوع قطعی نشده است. آنها برنامه و زمانبندی مسابقات‌شان را از خیلی قبل مشخص کرده‌اند البته تمایلاتی در این رابطه داشته‌اند. ما دوست داریم یک تورنمنت دو، سه یا چهار جانبه با حضور آنها برگزار کنیم. حتی در صحبتی که با نماینده فرانسه هم داشتیم آنها به انجام بازی دوستانه تمایل نشان دادند. فکر می‌کنم وقتی با چند کشور مذاکره می‌کنیم بتوانیم حداقل با یکی از آنها بازی دوستانه داشته باشیم .
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل ایتالیا گفت: ایتالیایی‌ها موافق انجام بازی دوستانه هستند. البته آن موقع که آنها به ما پیشنهاد دادند مبلغ‌شان خیلی بالا بود و برای ما صرف نمی‌کرد چراکه نمی‌توانستیم از طریق اسپانسر پول آنها را دربیاوریم، ما از آنها می‌خواهیم حتما به دنبال مسائل تجاری از دیدار دوستانه مقابل ایران نباشند.
وی در ادامه در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه آیا منظورش از اینکه نگاه تجاری نداشته باشد، این است که نگاه‌شان خیرخواهانه باشد، به شوخی گفت: حالا اگر این طور هم باشد بد نیست.
کفاشیان در خصوص وضعیت تیم فوتبال امید گفت:‌ تیم ملی امید یک بازی خوب مقابل روداکرکرات برگزار کرده و شرایط خوبی دارد. یک مسابقه دوستانه دیگر هم این تیم انجام می‌دهد که آن را از نزدیک نگاه خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه به بازیکنان تیم امید 500 یورو پول داده شده است و این مسئله ممکن است باعث ناراحتی کارلوس کی‌روش شود که چرا به بازیکنان بزرگسال پاداشی داده نمی‌شود، گفت: بازیکنان تیم ملی بیشتر از این مبلغ می‌گیرند. بازیکنان امید هم تقریبا ملی هستند و آنها تلاش و انگیزه می‌خواهند.
کفاشیان در خصوص اینکه علی‌اکبر محمدراده رئیس کمیته اخلاق اشکان دژاگه و سردار آزمون را به دلیل خالکوبی به کمیته اخلاق دعوت کرده است، افزود: با این دعوت موافق نیستم. این نفرات بازیکنان ملی هستند و درست نیست این مسائل رسانه‌ای شود. باید این موارد را با من در میان بگذارند و بعد رسانه‌ای کنند چرا که این کارها پسندیده نیست.
وی ادامه داد: بازیکنان قبل از این قانون این کار را انجام داده بودند. اکنون در لیگ بازیکنان خالکوبی‌های خود را می‌پوشانند تا مشخص نشود شاید این بازیکنان با توجه به اینکه در ایران حضور نداشتند از این مسئله بی‌اطلاع بودند. نباید برای بازیکنانی که در تیم ملی مؤثر هستند این مسائل را رسانه‌ای کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در باره اینکه آیا برای حل مشکل سربازی بازیکنان ملی‌پوش نامه‌ای به نظام وظیفه زده شده است، گفت: من نامه‌ای ندیدم اما قطعا ما تابع مقررات نظام وظیفه خواهیم بود.
وی در رابطه با حضور مهرداد خانبان در دیدار مقابل گوام روی نیمکت تیم ملی گفت: یک اشتباه باعث این ناهماهنگی شد. در نامه خانبان آمده بود او در رختکن حاضر نشود، نه اینکه او روی نیمکت ننشیند البته اصلا جای این مربی روی نیمکت نیست. با چنین مسائلی باید با جریمه نقدی برخورد کرد. به هر حال این مربی مورد نیاز کارلوس کی‌روش است و نباید سرمربی را از داشته‌های خود محروم کنیم. خود کی‌روش با اقدام خانبان موافق نبوده است.
کفاشیان درباره حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: منتظریم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد، تفاهم‌نامه‌ای امضا شده و در رابطه با آن باید جلسه‌ای برگزار کنیم و امیدوارم این مورد هم به خوبی حل شود.
وی در رابطه با قیمت 50 هزرار تومانی بلیت دیدار افغانستان و ژاپن و اختصاص دادن قسمتی از این درآمد به ایران گفت: درآمدی از این بازی به فدراسیون نمی‌رسد بلکه تمامی درآمدهای مربوط به مسابقه متعلق به افغانستان است. آنها به دلیل بالا بودن متقاضی این تصمیم را گرفته‌اند. همچنین در طبقه دوم ورزشگاه به دلیل نداشتن صندلی هواداران نمی‌توانند حضور داشته باشند. چیزی از بازی افغانستان گیر ما نمی‌آید و این تصمیم خود آنهاست. البته در بازی‌های تیم ملی هم حضور هواداران در طبقه دوم ممنوع است.

به پرسپولیس کمک مالی نکردیم

کفاشیان در مورد اینکه کمک مالی فدراسیون به پرسپولیس گفت:‌ما به پرسپولیس کمکی نکردیم بلکه مقداری به آنها قرض دادیم تا سپس از طریق اسپانسرهایشان این پول را به ما پس بدهند، فکر کنم این کمک به اندازه پول خواب‌شان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها