جام جم ورزشی: دیوید دخیا که به دلیل یک تاخیر 40 دقیقه ای موفق نشد به رئال مادرید بپیوندد به احتمال فراوان غرامت سنگینی از باشگاه مادریدی دریافت می کند.
کد خبر: ۸۳۱۷۵۶
غرامت 10 میلیونی برای ناکامی بزرگ در راه پیوستن به رئال مادرید

به گزارش جام جم ورزشی ، دیوید دخیا تمایل بسیار زیادی به رئال مادرید برود. او تقریبا از سال گذشته جدایی خود از یونایتد و پیوستن به رئال مادرید قطعی می دانست اما تاخیر 40 دقیقه ای در امضا کردن اوراق قرارداد در سازمان لیگ اسپانیا باعث شد رویای او نقش بر آب شود.

رئال مادرید به این دروازه بان قول داده بود به هر شکل ممکن وی را جذب کند و اگر موفق نشد این کار را انجام دهد به وی غرامت سنگینی پرداخت کند، غرامتی معادل 10 میلیون دلار.

البته اخبار برخی از منابع اسپانیایی حاکی از آن است که پرس رییس باشگاه رئال نمی خواهد چنین رقم سنگینی را برای یک قرارداد نافرجام بپردازد.

دخیا حالا با وضعیتی بسیار پیچیده روبرو است. او باید پس از بازی های ملی به منچستر برگردد و مشخص نیست که سرنوشت او زیر نظر فان خال چه خواهد بود. دخیا 6 بازی گذشته یونایتد را از روی سکوها تماشا کرده؛ هرچند که سرمربی هلندی در یکی از مصاحبه های خود عنوان داشته بود که وضعیت دخیا از 1 سپتامبر(امروز) به بعد ممکن است تغییر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها