
به گزارش جام جم ورزشی ، بازی بیسبال جان یک هوادار 60 ساله در آمریکا را گرفت. این هوادار 60 در حین تماشای بازی تیم مورد علاقه اش یعنی آتلانتا از طبقه بالای ورزشگاه سقوط کرد و در دم جان سپرد. هر چند کادر پزشکی بلافاصله بالای سر او رسید اما هیچ فایده ای نداشت.
بر اساس گزارش دیلی میل ، مدیر استادیوم بیسبال آتلانتا ضمن ابراز تاسف به دلیل درگذشت این هوادار 60ساله گفت: تاکنون چنین اتفاقاتی رخ نداده بود امیدواریم از این پس با اندیشیدن تدابیر بیشتر دیگر شاهد آن نباشیم.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند