در این فیلم نادر حیات وحش بیننده شاهد یک گله از سگ های وحشی آسیایی خواهد بود که پس از زخمی کردن یک گوزن آن را زنده زنده می خورند.
کد خبر: ۸۳۱۲۰۴
سگ های وحشی آسیایی ، گوزن را زنده زنده خوردند + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تی آر تی، سگ های وحشی دارای زیر گونه های متعددی هستند از جمله سگ های وحشی آسیایی یا سگ های قرمز که به سگ هندی نیز شهرت دارند. در عین حال، این سگها با اسامی دهول، کوئون یا چنایی نیز نامیده می شوند.

این سگ ها در مناطق جنگلی و کوهستانی مرکز، جنوب و جنوب شرقی آسیا زندگی می کنند. آنها مانند پسرعموهای آفریقایی خود در گله های چند ده تایی ( اغلب 20 تایی) زندگی و شکار می کنند. این حیوانات گوشتخوار به طور جمعی به طعمه حمله کرده و به اندازه ای حیوان را خسته می کنند که ناگزیر تسلیم سرنوشت می شود.

در این فیلم سگ های وحشی هندی یا آسیایی از قبل گوزن نری را از ناحیه پشت زخمی کرده اند. گوزن مجروح به قسمتی از جنگل رانده شده که دیگر راه فراری برایش باقی نمانده است حتی در صورت وجود راه فرار هم گوزن توان گریختن از دندان های شکارچیانش را ندارد.

سگ ها دوباره به پشت گوزن زخمی حمله کرده و گوزن روی زمین می نشیند. سگ ها از همان قسمت مجروح شده شروع به دریدن گوزن می کنند. آنها حتی به سراغ سر و گردن حیوان هم نمی آیند زیرا گوشت زیر شکم حیوان نرم تر است.

گوزن مانند موجودی که تحت تاثیر داروی بیهوشی باشد هیچ واکنشی نشان نمی دهد و عجیب اینکه توان ناله کردن هم ندارد. چندین سگ گوزن را می درند در حالی که هنوز سر حیوان بالا است و با چشمان باز روبرو را نگاه می کند.

گوزن بینوا حتی هنگامی که به پهلو می غلتد هنوز چشمانش باز و زنده است.

این فیلم نادر از حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
۱
۰
ان اقا یا خانمی كه این فیلم را میگیره خیلی ادم بی رحم -.... - نامرد -بی عاطفه -هیچی نداری عوض فیلم برداری میرفت كمك ان

نیازمندی ها