مرد جوان که پس از قتل برادر معتادش، با همدستی پدرش جسد او را به آتش کشیده بود، در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.
کد خبر: ۸۳۱۰۱۱
مرد معتاد، قربانی جنایت خانوادگی

به گزارش جام‌جم، چهارشنبه هفتم مرداد امسال راننده یک خودروی عبوری با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس گرفت و با حالتی سراسیمه از کشف جسد نیمه‌سوخته‌ای خبر داد. ماموران پلیس آگاهی سمنان به محض اطلاع از این موضوع، خود را به محل کشف جسد در جاده خاکی منطقه گیوتنگه در محور دامغان ـ سمنان رسانده و با جسد نیمه‌سوخته یک مرد مواجه شدند.

راننده خودروی عبوری در اظهارات خود به سرنخی از قاتل اشاره کرد و گفت: زمانی که به محل کشف جسد رسیدم، یک خودروی سواری 405 در منطقه بود و پس از مشاهده من، با سرعت از محل دور شد. کارآگاهان با بررسی منطقه گیوتنگه بجز اظهارات راننده، سرنخ دیگری پیدا نکردند و نکته مهم‌تر آن بود که در این مدت هیچ گزارش مفقودی که با مشخصات جسد سوخته همخوانی داشته باشد، به پلیس اعلام نشده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان درباره این پرونده گفت: ماموران با تکمیل تحقیقات و بررسی‌های محلی متوجه شدند جسد نیمه‌سوخته متعلق به مرد 36 ساله‌ای است که بشدت به مواد مخدر صنعتی شیشه اعتیاد داشت.

سردار محمدرضا میرزایی همچنین ادامه داد: ماموران با شناخت هویت مقتول و تحقیقات محلی درباره وی متوجه شدند روز حادثه مرد 36 ساله با برادر خود درگیری داشته و از آن روز به بعد، کسی او را ندیده بود. با توجه به این موارد، کارآگاهان به برادر مقتول مشکوک شده و او را دستگیر کردند. برادر مقتول در بازجویی‌های اولیه بدون هیچ مقاومتی قتل را قبول و به جرم خود اعتراف کرد. او درباره قتل برادرش گفت: روز حادثه با برادرم درگیر شدم و طی درگیری شدیدی که پیدا کردیم، کنترل خودم را از دست دادم و با چاقو یک ضربه به او زدم. برادرم به دلیل خونریزی شدید سریع جان باخت. من که بسیار ترسیده بودم، پدرم را در جریان ماجرا قرار دادم و با کمک او، جسد را به بیابان‌های اطراف شهر بردیم و سوزاندیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها