برترین های هفته چهارم لیگ برتر ایران

جام جم ورزشی: هفته چهارم لیگ برتر ایران باز هم با صدرنشینی سپاهان اصفهان به پایان رسید.
کد خبر: ۸۲۸۰۹۵
برترین های هفته چهارم لیگ برتر ایران

به گزارش جام جم ورزشی ، نگاهی به برترین های این هفته از لیگ برتر می اندازیم، البته پیش از آن نتایج این هفته را مرور می کنیم:

نفت 3 - ملوان 3

گسترش یک - سیاه جامگان صفر

پرسپولیس یک - ذوب آهن 2

سپاهان یک - فولاد یک

استقلال خوزستان یک - سایپا صفر

پدیده یک - تراکتورسازی صفر

راه‌آهن 2 - صبای قم یک

استقلال اهواز یک - استقلال 2

در این هفته 20 گل از خط دروازه ها عبور کرد تا میانگین 2.5 گل در هر بازی ثبت شود.

بهترین تیم هفته: ذوب‌آهن

واقعا کدام تیم را می توان برترین تیم هفته معرفی کرد؟ ذوب آهن که در آزادی یک شکست دیگر به پرسپولیس تحمیل کرد و پس از 12 سال موفق شد این تیم را در خانه خودش ببرد؟ استقلال که در گرمای وحشتناک اهواز حریف همنام خود را شکست داد؟ و یا پدیده که تراکتورسازی را بر خلاف پیش بینی ها برد؟ با تمام این اوصاف می توان ذوب آهن را برترین تیم هفته نامید.

بهترین بازیکن هفته: محسن یوسفی

در بازی روز گذشته پدیده مقابل تراکتورسازی، محسن یوسفی، هافبک مهاجم تیم مشهدی هر کاری دلش خواست با تیم تبریزی کرد و در نهایت هم موفق شد تا گل 3 امتیازی تیمش را به ثمر برساند تا این بازیکن به عنوان بازیکن برتر هفته انتخاب شود.

بهترین سرمربی هفته: فرهاد کاظمی

تقابل مربیان مطرح لیگ برتر در هفته چهارم به سود فرهاد کاظمی، سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن به پایان رسید تا این سرمربی نیز به عنوان سرمربی هفته انتخاب شود.

در هفته چهارم رقابت‌ها اندیشه‌های کاظمی به تفکرات علی دایی چربید تا به جرأت بتوان این مربی را به عنوان سرمربی برتر هفته انتخاب کرد.

در همین هفته ویسی و مهاجری نیز در بین مربیان خوب هفته قرار داشتند.

مسابقه هفته: پرسپولیس - ذوب‌آهن

برای دومین هفته پیاپی مسابقه‌ای به عنوان مسابقه هفته انتخاب می‌شود که یک پای آن پرسپولیس است، هرچند که این دیدار نیز به سود تیم اصفهانی به پایان رسید.

در این دیدار نیز علاوه بر ثبت 3 گل، صحنه‌های زیادی روی هر دو دروازه خلق شد. در ادامه اتفاقات داوری نیز باعث شد تا این مسابقه به عنوان مسابقه هفته انتخاب شود.

بهترین گلزنان در پایان هفته چهارم:

3 گل: حسن بیت سعید (استقلال خوزستان) - مهرداد محمدی (راه آهن تهران)

2 گل: امید ابراهیمی و سجاد شهباززاده (استقلال تهران)، شجاع خلیل زاده (تراکتورسازی تبریز)، مهدی طارمی (پرسپولیس)، غلامرضا رضایی (سایپا)، یونس شاکری (پدیده)، امید عالیشاه (پرسپولیس)، داریوش شجاعیان (گسترش فولاد)، عزت الله پورقاز و آرش افشین (ملوان انزلی) و عباس بوعذار (نفت تهران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها