سرمربی صبایی ها معتقد است بهتر از حریف بازی کردند و اگر از موقعیت هایشان استفاده می کردند می توانستند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.
کد خبر: ۸۲۸۰۳۸
دایی: با اشتباه بازیکن خودمان گل خوردیم

علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی تیمش در مقابل راه آهن گفت: گل اول این بازی را در حالی دریافت کردیم که بازی در حالت عادی قرار داشت و ما روی این گل را روی اشتباه فردی پذیرفتیم، در همان نیمه برای جبران گلی که دریافت کردیم سعی و تلاش زیادی کردیم.

به گزارش ورزش سه ، وی ادامه داد: در نیمه دوم نیز همه تمرکز تیم روی جبران گل خورده بود اما راه آهنی که روی ضدحملات خطرناک ظاهر می شدند توانستند گل دوم را نیز وارد دروازه ما کنند. همه بازی در نیمه دوم در اختیار تیم ما بود و می توانم بگویم که بهتر از راه آهنی ها ظاهر شدیم و اتفاقا گلی که به ثمر رساندیم نیز روی برتری مان به دست آمد ولی در مجموع می توانم بگویم که به طور کامل نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم.

سرمربی صبا در رابطه با داوری این بازی گفت: به نظرم داور قضاوت خوبی داشت، در صحنه ها حاضر بود و هیچ کدام از سوت های او برای تیمی مشکل به وجود نیاورد، البته می توانم بگویم که صحنه خاصی هم در بازی به وجود نیامد که تیم ها به آن معترض باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها