پسرجوان که دختر مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده، در حالی بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود که با گذشت 18 ماه از جنایت هنوز جسد مقتول کشف نشده است.
کد خبر: ۸۲۳۷۰۵
شمارش معکوس برای محاکمه عامل قتل دختر جوان

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 12 اسفند سال 92 آغاز شد. خانواده دختر 20ساله‌ای به نام نرگس با مراجعه به کلانتری اعلام کردند فرزندشان گم شده است. نرگس روز حادثه برای رفتن به مطب پزشک از خانه خارج و به طرز مرموزی ناپدید شد.

کارآگاهان در نخستین گام به مطب پزشک رفته و متوجه شدند، دختر جوان روز حادثه به مطب مراجعه کرده اما به دلیل شلوغی آنجا منتظر نمانده و مطب را ترک کرده بود. در ادامه، تحقیقات روی تماس‌های دختر جوان متمرکز و معلوم شد نرگس آخرین بار با پسر جوانی چند بار تماس گرفته است. با کشف این سرنخ پسر 18 ساله به نام آرمان دستگیر شد و در بازجویی‌ها گفت: من و نرگس تلفنی با هم ارتباط داشتیم و در جریان ناپدید شدن او نیستم.

کارآگاهان در بازرسی محل سکونت آرمان، متوجه آثار خون در اتاق این پسر شده و به همین دلیل او را بازداشت کردند. آرمان وقتی متوجه سرنخ‌های جدید در پرونده شد، گفت: من و نرگس با هم دوست بودیم و قرار بود با هم ازدواج کنیم. روز حادثه نرگس به خانه ما آمد و بعد از کمی صحبت خواست از آنجا برود که پایش سر خورد و زمین افتاد. سر نرگس به دیوار خورد و بر اثر شدت ضربه جان باخت. من که بشدت ترسیده بودم جنازه را در کیسه‌ای نایلونی گذاشتم و از خانه بیرون بردم و در سطل زباله انداختم.

اعتراف به قتل

تیم جنایی که ادعاهای پسر جوان را با واقعیت یکی نمی‌دانست، به بازجویی از او ادامه داد تا این‌که آرمان لب به اعتراف گشود و گفت: من و نرگس همراه خانواده‌هایمان به آنتالیا سفر کرده بودیم که آنجا با هم آشنا شدیم و قرار گذاشتیم ازدواج کنیم. ارتباط ما در تهران هم ادامه داشت تا این که تصمیم گرفتم به این رابطه پایان دهم. روز حادثه وقتی نرگس به خانه‌مان آمد موضوع را با او مطرح کردم.

آن زمان مادرم در منزل حضور نداشت و برادر کوچکم در اتاقی دیگر موسیقی گوش می‌داد و صدای ما را نشنید. نرگس وقتی فهمید قصد ندارم با او ازدواج کنم بشدت عصبانی شد و مرا هل داد، من هم عصبانی شدم و او را هل دادم که سرش به لبه تختخواب خورد و بی‌حال شد. من که کنترلی بر رفتارم نداشتم سر او را چندبار دیگر به میله تخت کوبیدم و بعد با میله بارفیکس هم چند ضربه به وی زدم. بعد از مرگ نرگس، جسد را در کیسه نایلونی قرار داده و سپس در چمدانی چرخدار گذاشتم.

متهم ادامه داد: در تاریکی هوا، چمدان را از خانه بیرون بردم و جنازه را در سطل زباله انداختم و فرار کردم.

جسدی که کشف نشد

این ادعا در حالی مطرح شد که تحقیقات نشان داد، نرگس دختری بااخلاق بود که فقط به قصد ازدواج با آرمان آشنا شده بود و در مدت آشنایی نیز رابطه‌شان فقط به گفت‌وگو درباره ازدواج محدود می‌شد. دختر جوان وقتی متوجه می‌شود پسر جوان فریبش داده، به او اعتراض می‌کند که درگیری آنها به قتل منجر می‌شود.

آرمان در ادامه صحنه جنایت را بازسازی کرد و پس از تکمیل تحقیقات و به‌رغم پیدا نشدن جسد مقتول، بازپرس سعید احمدبیگی برای پسر جوان به اتهام قتل عمد قرار مجرمیت صادر کرد.

با تائید این قرار توسط قاضی آرش سیفی، دادیار اظهار نظر دادسرای جنایی، پرونده با صدور قرار جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها