جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ضمن تبریک روز خبرنگار به خاطر تاخیرم عذرخواهی می‌کنم.
کد خبر: ۸۲۳۴۶۷
دایی: منصوریان با نفت شایستگی‌های خود را نشان داده است

علی دایی که با تاخیر 35 دقیقه ای که در نشست خبری شرک کرد در جمع خبرنگاران گفت: روز خبرنگار را تبریک می‌گویم دوست داشتم از مهدی نفر هم یادی کنم و همچنین دو خبرنگار دیگر که در بین ما حضور ندارند و سال قبل به علت سقوط هواپیما جان خودشان را از دست دادند. بابت تاخیرم هم عذرخواهی می‌کنم به علت ناهماهنگی که بین من و عباسی به وجود آمد نتوانستم دقیقا در ساعت مقرر حاضر شوم.

به گزارش فارس، سرمربی صبا در مورد بازی با نفت گفت: نفت جزو دو سه تیم خوب فوتبال ایران است. علیرضا منصوریان با تیم نفت شایستگی‌های خود را نشان داده. این تیم کادر مدیریتی قوی دارد و این مسئله باعث شده که آن‌ها روند خوبی داشته باشند و در آسیا به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران راهی مرحله بعد شوند. مطمئنا فردا بازی خیلی سختی داریم. مقابل تیم آماده نفت کارمان سخت است.آن‌ها بازی‌های تدارکاتی زیادی داشتند اما ما هم برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم و فکر کنم توان فنی بچه های ما آنقدر بالا باشد که بتوانیم امتیاز بگیریم. در هیچ بازی برای باختن به میدان نمی‌رویم و می‌خواهیم که در بازی فردا هم برنده شویم.

سرمربی صبا در مورد ضعف گلزنی تیمش گفت: محمد قاضی در بازی اولمان عملکرد بسیار خوبی داشت و ما را به آینده امیدوار کرد. او در ذوب آهن ، استقلال و فولاد بازی کرده و یکی از بهترین خریدهای ما بود البته در کنار قاضی،‌علی محمدی ، اسلامی را داریم که می‌توانند به ما کمک کنند. 3-4 موقعیتمان از دست رفت اما مطمئن باشید افرادی که نام بردم می‌توانند در آینده خیلی به ما کمک کنند. روی قاضی خیلی حساب کردیم. اگر او با همین عملکرد کارش را ادامه دهد در پایان لیگ جزو سه بازیکن مهاجم برتر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها