جام جم ورزشی: رئیس مستعفی دانشگاه پرسپولیس دلایل کناره‌گیری خود از این سمت را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۲۱۹۸۳
سودی: استعفا دادم چون دوست ندارم برای خانواده‌ام اتفاقی رخ دهد

داریوش سودی در نشست خبری مسئولان دانشگاه پرسپولیس اظهار داشت: چند سال پیش بود که تصمیم گرفتیم دانشگاه پرسپولیس را تأسیس کنیم. همان زمان به من گفتند که فقط به دنبال اجرای نمایش هستید، اما همه دیدند که این‌طور نبود و با تلاش شبانه‌روزی توانستیم با هدف اشتغال‌زایی برای یک میلیون جوان دانشگاه پرسپولیس را تأسیس کنیم.

به گزارش تسنیم، وی افزود: از همان زمان سختی‌های زیادی در کارمان ایجاد کردند، اما من پایدار بودم و می‌خواستم هدفم را اجرا کنم. نمی‌دانم چرا در جامعه ما به جای اینکه برای یک کار خوب دست بزنند، آن را نفی می‌کنند.

رئیس مستعفی دانشگاه پرسپولیس افزود: افتخار ما این است که توانستیم یک ایده را تبدیل به یک دانشگاه کنیم، آن‌هم در شرایطی که چیزی نداشتیم. خوشبختانه الان 1535 دانشجو، 116 استاد، 23 کارمند و 517 دانشجوی در حال فارغ‌التحصیلی داریم که در پایان تابستان مدرک دانشگاهی خود را دریافت می‌کنند تا ما بزرگ‌ترین جشن فارغ‌التحصیلی را برگزار کنیم.

سودی تصریح کرد: از همان ابتدا خیلی‌ها آمدند تا صندلی مرا بلرزانند، اما این کار ساده‌ای نبود. وقتی دیدند زورشان به من نمی‌رسد، ساختمان پیشین دانشگاه را از ما گرفتند، اما نمی‌دانستند علم و دانش متوقف نمی‌شوند. من هم به خاطر اینکه خللی در روند دانشگاه پرسپولیس پیش نیاید و حرکت «عشقم» متزلزل نشود با مصوبه هیئت مدیره از سمتم استعفا دادم تا مهدی خواجه‌وند به عنوان سرپرست دانشگاه کارش را آغاز کند.

وی درباره اینکه چه دلایلی باعث شده از سمتش استعفا بدهد، گفت: من دوست ندارم برای خانواده‌ام اتفاقی بیفتد. البته تا الان تهدید نشده‌ام، اما همه دیدند چند ماه پیش فرزندم را در مقابل خانه‌ام دزدیدند و در 10 ساعت بدترین رفتار را با او داشتند. مسلماً هیچ چیزی به اندازه فرزند و خانواده‌ام مهم نیستند. خود من جانم را برای کشورم می‌دهم، اما شجاعت این را ندارم که ببینم برای فرزندم اتفاقی می‌افتد.

رئیس مستعفی دانشگاه پرسپولیس ادامه داد: تمام وسایل دانشگاه را خودم از بازار خریداری و این دانشگاه را بنا کردم، اما حالا امیدوارم خواجه‌وند بتواند همان روند گذشته را ادامه دهد و دانشگاه در مسیر خودش پیش برود. در پایان باید تأکید کنم که همچنان عضو هیئت مدیره دانشگاه خواهم بود، اما دیگر ریاست دانشگاه برعهده من نیست.

سودی در پاسخ به این سؤال که آیا ربوده شدن پسرش ربطی به حضور او در دانشگاه پرسپولیس داشته است، اظهار داشت: من نمی‌دانم دزدیده شدن پسرم به این مسئله ربطی داشته یا خیر، اما در کل تصمیم‌ام را گرفته‌ام. فقط باید بگویم برایم جای تعجب دارد راننده‌ای که در ربوده‌شدن فرزند من نقش داشته در حال تبرئه شدن است.

در ادامه نشست خبری حسین کلانی، عضو هیئت مدیره دانشگاه پرسپولیس هم ضمن تشریح چگونگی افتتاح این مرکز آموزشی از سودی، سیاسی و رویانیان بابت حمایت از دانشگاه پرسپولیس تشکر کرد و معتقد بود که رئیس مستعفی دانشگاه پرسپولیس بسیار اذیت شده و نباید چنین رفتاری با او صورت می‌گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها