با رای نهایی کمیته استیناف؛

راه‌آهن در لیگ برتر ماند، پیکان سقوط کرد

جام جم ورزشی: کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با تایید حکم قبلی خود، مجددا به سقوط باشگاه راه آهن به لیگ یک و تداوم حضور پیکان در لیگ برتر رای داد.
کد خبر: ۸۱۸۶۵۹
پیکان ماندنی شد، راه‌آهن سقوط کرد

پس از رای ابتدایی کمیته‌ استیناف مبنی بر سقوط باشگاه راه‌آهن به لیگ یک به دلیل کسر امتیاز با توجه به استفاده از موتومبا، بازیکن خارجی این تیم، باشگاه راه‌آهن بر رای صادره اعتراض کرد تا پرونده به جلسه تجدید نظرخواهی برود، اما با وجود جلسات مکرر در این زمینه و شائبه‌های مطرح شده مبنی بر این که مستندات جدیدی در این پرونده ارائه شده است، اما کمیته‌ استیناف مجددا به سقوط باشگاه راه‌آهن و ماندن باشگاه پیکان رای داد.

در جلسات برگزار شده در کمیته‌ استیناف که عموما با حضور مسئولان باشگاه پیکان، راه‌آهن و با حضور نماینده دادستانی برگزار شد، اعضای این کمیته‌ با توجه به این که هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای نقض رای قبلی از طرف باشگاه راه‌آهن به کمیته‌ استیناف ارائه نشده است، مجددا به ماندن پیکان در لیگ برتر و سقوط راه‌آهن به لیگ دسته یک رای دادند.

یکی از اعضای کمیته استیناف با تایید این خبر گفت: دلایل باشگاه راه‌آهن در حدی نبوده که رای کمیته‌ استیناف نقض شود.

باشگاه راه‌آهن در جلسات بر این مساله تاکید داشته که باشگاه در پرونده موتومبا از موضوع تخلف این بازیکن اطلاعی نداشته و مقصر نبوده است. در حالی که کمیته‌ استیناف قصور باشگاه راه‌آهن را در این قضیه محرز دانسته و رای به سقوط این باشگاه به لیگ دسته یک صادر کرده است.

به گزارش ایسنا، این رای پیش از ابلاغ به طرفین پرونده و ابلاغ دبیرکل فدراسیون فوتبال برای اجرا، صادر و اعلام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها