ریزش کوه محور کندوان را بست

مرکز اطلاعات راه های استان مازندران از بسته شدن محور کندوان به دلیل ریزش کوه خبر داد.
کد خبر: ۸۱۸۲۵۹
ریزش کوه محور کندوان را بست

بارش شدید باران که از روز گذشته در تمام راه های اصلی و فرعی استان مازندران آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

براساس اعلام مرکز اطلاعات راه های مازندران، در جاده های هراز و فیروزکوه نیز به دلیل ریزش گل و لای و سنگریزه جاده به صورت مقطعی بسته می شود که با تلاش راهداران در حال حاضر این دو محور باز است.

در محور کندوان به دلیل حجم بالای ریزش کوه پاکسازی سطح جاده ممکن است تا ظهر به طول انجامد.

آسمان مازندران در حال حاضر ابری و بارانی است.

مازندران بیش از 10 هزار کیلومتر راه دارد.

مرکز اطلاعات راه های استان مازندران با دو شماره تلفن 141 (گویا ) و 33322320 (شبانه روزی) و همچنین سامانه پیام کوتاه 10000141 آماده پاسخ گویی به مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های این استان است.

محور هراز مسدود شد

سرپرست اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: محور هراز در تونل شماره یک در باند شمال به جنوب به دلیل ریزش کوه مسدود شد.

سرهنگ نادر رحمانی افزود: به محض بازگشایی این محور ، اطلاع رسانی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی امروز- دوشنبه- در جاده های شمالی کشور برداشته شد، گفت: احتمال بازگشت سفرهای عید فطر را امروز در نظر گرفته ایم.

سرهنگ رحمانی افزود: تمام نیروهای راهور در آماده باش کامل به سر می برند.

مسدود شدن محور چالوس در منطقه ازارک

همچنین براساس گزارش مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محور چالوس در استان مازندران از ساعت 8 و 10 دقیقه امروز به علت وقوع سیلاب در منطقه ازارک تا اطلاع ثانوی مسدود است.

در زمان انسداد تردد تمام وسایل نقلیه از سایر محورهای شمالی انجام می شود.

وی به شهروندان توصیه کرد: برای بازگشت به شهرهای مبداء حتما با شماره 88255555 تماس گرفته تا در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.

تا بامداد صبح امروز اعلام شده بود که راه های هراز و کندوان ریزش هایی در سطح جاده رخ داده اما با حضور راهداران ریزش ها پاکسازی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امادگی امدادگران این جمعیت برای کمک به مسافران گرفتار در راههای ارتباطی این استان خبرداد.

هلال احمر اعلام کرده است تیم های امداد و نجات این جمعیت در تمام راههای اصلی استان مستقر هستند تا در صورت مسدود شدن جاده آمادگی اسکان اضطراری مسافران نیز وجود دارد.

در جاده های کناره استان مازندران نیز تیم های امداد و نجات استقرار دارند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
۰
۰
جواب خون این مردم مظلوم!! رو كه دو روز با خانواده رفتن تفریح و دیگه برنگشتن رو مسئولیسن باید بدن به خاطر سهل انگاریشون. چه تو این دنیا چه تو اون دنیا

نیازمندی ها