جام جم ورزشی: سایت TZD آلمان از حمله بعضی از هواداران خشمگین بایرن مونیخ به مقر این باشگاه خبر داد و اعلام کرد که آنها از دست گواردیولا و کارل هاینس رومنیگه رئیس باشگاه بسیار نارحت هستند.
کد خبر: ۸۱۶۹۸۴
حمله هواداران عصبانی بایرن به مقر این باشگاه

انتظار می رفت که جدایی باستیان شواین اشتایگر از بایرن مونیخ باعث خشم هواداران این تیم شود. اشتایگر دومین بازیکن بزرگ و آلمانی بایرن مونیخ به شمار می آید که در دوران حضور پپ گواردیولا این باشگاه را ترک کرد، چرا که این مربی اسپانیایی بیشتر ترجیح می دهد از بازیکنان اسپانیایی که در اختیار دارد استفاده کند.

روزنامه بیلد آلمان قبل از نهایی شدن پیوستن اشتایگر به منچستر یونایتد تاکید کرد که کاپیتان دوم بایرن مونیخ به خاطر گواردیولا بایرن را ترک می کند، چرا که این مربی اسپانیایی بیشتر ترجیح می دهد تا از بازیکنان هموطن خود استفاده کند و همین باعث شد تا اشتایگر بعد از 17 سال حضور در باواریای‌ها راه تونی کروس را در پیش بگیرد و از بایرن جدا شود.

هواداران بایرن مونیح از جدایی ستاره خود ناراضی هستند. سایت TZD آلمان از حمله بعضی از هواداران خشمگین بایرن مونیخ به مقر این باشگاه خبر داد و اعلام کرد که آنها از دست گواردیولا و کارل هاینس رومنیگه رئیس باشگاه بسیار نارحت هستند و خواستار اخراج این دو از باشگاه محبوب خود هستند.

به نوشته این سایت آلمانی هواداران بایرن با در دست داشتن دست نوشته های از گواردیولا خواستند که تیم آنها را ترک کند. آنها همچنین از کارل هاینس رومنیگه به عنوان برده گواردیولا یاد کردند و از او خواستند که استعفا بدهد.

رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ پیش از این تاکید کرد که جدایی اشتایگر هیچ ربطی به گواردیولا نداشت و بین این دو رابطه خوبی برقرار بود.

به نظر می رسید که خود گواردیولا نیز می دانست که هواداران بایرن جدایی اشتایگر را به او ربط می دهند و به همین خاطر هم واکنش نشان داد و اعلام کرد که خود اشتایگر دوست داشت بایرن مونیخ را ترک کند و انتقال او به شیاطین سرخ ربطی به او نداشت.

رسانه های آلمانی از اختلاف گواردیولا با ستاره های آلمانی بایرن سخن به میان می آورند. فصل قبل که تونی کروس جدا شد و الان هم نوبت به اشتایگر رسید. یکی دیگر از بازیکنانی که شایعه اختلاف او با گواردیولا به گوش می رسد توماس مولر است. البته رئیس باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که اجازه نخواهد داد این بازیکن به تیم دیگری برود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها