سخنگوی ناجا در دومین نشست خبری خود در جمع خبرنگاران از کاهش هشت درصدی جرایم در ماه رمضان و عیدی فرمانده ناجا به رانندگان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۲۸۳
خودروها و موتورسیکلت‌های توقیف شده عید فطر آزاد می شوند

در این نشست که پیش از ظهر امروز در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شده بود سردار منتظرالمهدی با اعلام اینکه فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت عید سعید فطر، برای رانندگان و موتورسواران عیدی در نظر گرفته است، افزود: با دستور فرماندهی نیروی انتظامی، کلیه خودروها و موتورسیکلت‌هایی که با دستور پلیس متوقف شده‌اند، در صورت نداشتن منع قضایی، به مناسبت عید سعید فطر ترخیص می‌شوند.

وی گفت: این دستور دیروز صادر شده و از سه‌شنبه همین هفته لازم‌الاجرا است.

به گزارش مهر در همین ارتباط سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به کاهش هشت درصدی تصادفات در ماه رمضان، گفت: با توجه به تلاشی که همکاران بنده در پلیس‌های تخصصی انجام داده‌اند، خوشبختانه ماه رمضان امسال و همچنین امنیت شب‌های لیالی قدر و راهپیمایی روز قدس در بالاترین میزان رضایتمندی برگزار شد که به خاطر انجام این مهم، از همکارانم که به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشتند، تشکر می‌کنم.

سخنگوی ناجا با اعلام اینکه همزمان با اجرای طرح سالم‌سازی دریا که از اواخر خرداد ماه در استان‌های ساحلی انجام می‌شود، تاکنون ۱۵۴ نفر از کسانی که در دریا گرفتار شده‌اند، توسط دریابانان نجات داده شده اند، افزود: طرح سالم‌سازی دریا تا پایان تعطیلات تابستانی ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها