در اعتراض به تعیین استاندار جدید صورت گرفت؛

استعفای دسته جمعی نمایندگان استان فارس

مجلس خبرگان در بیانیه ای اعلام کرد:

حمایت از آرمان فلسطین شاخص و شعار نظام ما است

مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای ضمن دعوت از ملت ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد،حمایت از آرمان فلسطین به شاخص و شعار نظام ما و آزادگان جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۱۵۵۲۲
حمایت از آرمان فلسطین شاخص و شعار نظام ما است

مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای از مردم شریف ایران دعوت کرد تا در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس شرکت کنند.

در بیانیه مجلس خبرگان رهبری ضمن ابراز تأسف و تأثر از آتش‌افروزی و فتنه‌گری استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه، حملات ناجوانمردانه رژیم آل‌ سعود به یمن و کشتار مردان، زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع این کشور که حتی در ماه مبارک رمضان نیز بی‌وقفه ادامه دارد، محکوم شده است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

« وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ »

روز جهانی قدس، فرصت نمایش وحدت و همدلی و اقتدار امت اسلام و ملت‌های مظلوم علیه بنیان‌های ظلم است.

روز قدس روز تجسم تأثیر شگرف ولایت فقیه در به حرکت واداشتن توده‌های عظیم مردمی در جهت دفاع از اسلام ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله و سلم و ناکام گذاشتن ترفندهای شوم دشمنان اسلام است.

روز قدس همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با ژرف‌اندیشی و نگاه به آینده به ما آموختند، فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است.

آن پیر فرزانه با نامیدن روز قدس به عنوان روز اسلام و روز رسول اکرم (ص)، قبله اول مسلمین و پاره تن جهان اسلام را از مرز جغرافیا، سیاست و ملیت فراتر برد، معنای معنوی و اعتقادی به ‌آن بخشید و آن را به سرمنشأ جریانی جهانی بدل کرد؛ چنانکه امروز، حمایت از آرمان فلسطین به شاخص و شعار نظام ما و آزادگان جهان تبدیل شده است.

اگر چه استکبار جهانی در سال‌های اخیر به گمان باطل خود در راستای تأمین امنیت رژیم منحوس صهیونیستی و به فراموشی سپردن اولویت جهان اسلام در دفاع از آرمان فلسطین با افروختن آتش فتنه در کشورهای اسلامی و تحریک جنایتکاران آل‌سعود برای به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن و مسلط کردن گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه تلاش می‌کند، مسئله آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از اولویت اصلی مسلمین جهان فاصله بگیرد، اما مردم آزاده جهان، فارغ از دین، نژاد و ملیت، هر سال باشکوه‌تر از سال قبل، علیه ظلم و جور رژیم غاصب اسرائیل و حامیان جنایتکار فریاد بر می آورند.

مجلس خبرگان رهبری ضمن تکریم و تعظیم ملت آگاه ایران، روز جهانی قدس را ارج می‌نهد و از آحاد ملت شریف ایران می‌خواهد در حمایت از آرمان‌های حضرت امام قدس سره، مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و تداوم راه شهیدان اسلام در این راهپیمایی شکوهمند شرکت کرده و اقتدار امت اسلام و ایران اسلامی را به نمایش گذارند.

مجلس خبرگان رهبری

بیست و دوم رمضان المبارک 1436 (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها