قدرت‌نمایی چهار پسر جوان با شمشیر و چوب در منطقه پلائین، با قتل پسر جوانی پایان یافت.
کد خبر: ۸۱۴۲۱۸

به گزارش جام‌جم، ساعت 23 و 30 دقیقه 22 خرداد امسال ماموران پلیس تهران در جریان یک درگیری دسته جمعی در منطقه پلائین محدوده مرتضی گرد قرار گرفتند. با حضور ماموران مشخص شد، در این درگیری پسر 27 ساله‌ای به نام مصیب از ناحیه پا زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. در جریان تحقیقات نیز مشخص شد، چهار پسر جوان در منطقه اقدام به قدرت‌نمایی با شمشیر کرده بودند که مصیب قصد آرام کردن آنها را داشت که با ضربه شمشیر یکی از این افراد زخمی شد.در ادامه دو نفر از افراد حاضر در این درگیری به نام‌های سهیل 20 ساله و مهدی 23 ساله شناسایی و بامداد 23 خرداد دستگیر شدند.

همزمان با شروع تحقیقات از دو پسر جوان، از بیمارستان خبر رسید مصیب به دلیل شدت جراحات جان باخته است.

با مرگ پسر جوان، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و متهمان دستگیر شده در اختیار کارآگاهان اداره مبارزه با قتل قرار گرفتند. متهمان در بازجویی‌ها گفتند؛ ما همراه یکی از دوستانمان در خیابان ایستاده بودیم که یکی از هم‌محله‌ای‌های ما به نام اصغر تحریکمان کرد. در جریان درگیری هم اصغر با شمشیر ضربه‌ای به مقتول زد.

با اعتراف صریح سهیل به نگهداری شمشیر، کارآگاهان در بازرسی خانه وی آلت قتل آغشته به خون مقتول راکشف و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

در ادامه رسیدگی به پرونده، حسین یکی دیگر از همدستان آنها 26 خرداد دستگیر شد و اعترافات دو همدستش را تائید کرد.

سرانجام مخفیگاه اصغر در شمال کشور شناسایی شد، اما زمانی که برای دستگیری او اقدام شد، مخفیگاهش را تغییر داده بود تااین که ششم تیر امسال ماموران متوجه شدند اصغر دوباره به خانه اش بازگشته که او را قبل از فرار دستگیر کردند.

اصغر در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: با چند نفر از بچه‌های منطقه پلائین به خاطر چشم تو چشم شدن درگیرشدیم وآنها مرا کتک زدند. به همین علت با دوستانم تماس گرفته و موضوع را به آنها گفتم و به اتفاق یکدیگر، پس از تهیه شمشیر و چوبدستی از خانه سهیل، با موتورسیکلت به محل درگیری رفتیم، اما هیچ کدام از افرادی که مرا کتک زده بودند، حضور نداشتند.

به همین علت من شروع به قدرت‌نمایی کردم تا شاید آنها خودشان را نشان بدهند یا حداقل موضوع به گوش آنها برسد. در همین زمان مقتول به من نزدیک شد و از من خواست تا دست از فحاشی و ناسزاگویی بردارم که با او درگیر شده و ضربه‌ای با شمشیر به پایش زدم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: پس از اعتراف متهمان به شرکت در نزاع و قتل، قاضی پرونده آنها را برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها