فیل نر خشمگین شده و فیلبان کنترل آن را از دست داده است . مرد و زن و بچه از سر راه فیل که دیوانه شده است، فرار می کنند.
کد خبر: ۸۱۴۱۳۱
حمله مرگبار فیل نر خشمگین + فیلم

گزارش جام جم آنلاین به نقل از انیمال پلانت تی‌وی، فستیوال مذهبی مانند هر سال در کرالا هند با حضور هزاران نفر برگزار شده است. فیل ها حیوانات مورد احترام در هند بخشی مهم از این فستیوال هستند.

این جانوران غول پیکر اما آرام برای این مراسم ویژه تزیین شده اند. ناگهان یکی از فیل های نر نا آرامی نشان داده و یکی از فیلبان ها را از پشت به زمین می اندازد. ماهوت (فیلبان) دیگر تلاش می کند حیوان را آرام کند.

اما کمی آن طرف تر فیل نر دیگری گویی دیوانه شده است. جانور پنج تنی فیلبان ها را به زمین انداخته و آنها را لگد مال می کند. فیل مربی اش را با یک ضربه چندین متر دورتر پرتاب کرده و با عاج هایش به فیلبان دیگری که روی زمین افتاده حمله ور می شود.

زنان و کودکان فریاد زنان فرار می کنند. چند فیلبان دیگر نیز ترسیده و از پشت فیل هایی که سوار بر آنها هستند ، پایین می پرند.

فیل مهاجم متوجه فیل نر دیگری شده و با ضربه عاج هایش حیوان را به زمین می کوبد. سپس به زور قصد دارد فیل را از در ساختمان بیرون براند.

خشم فیل بیش از سه ساعت به طول می انجامد تا سرانجام آرام شود. اما جشن به هم ریخته است. 24 نفر مجروح و دو نفر کشته شده اند.

اما دلیل خشم ناگهانی فیل بی توجهی فیلبان به ترشحات گوشه چشمان او بوده که در فصل جفت گیری بروز می کنند. فیلبان ها با توجه به آگاهی از فصل مستی فیل های نر نباید آنها را در این مراسم شرکت می دادند.

در هند همواره در فصل مستی فیل های نر که معمولا سه هفته به طول می انجامد پا های فیل را با زنجیر به تنه های دو درخت تنومند می بندند تا فیل ها نتوانند به دیگران و حتی خودشان صدمه بزنند.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها