در این فیلم منحصر بفرد حیات وحش بیننده شاهد حمله شیرهای نر به یک ماده بوفالو و گوساله تازه متولد شده اش خواهد بود.
کد خبر: ۸۱۱۶۶۴
حمله شیرها به بوفالو و گوساله تازه متولد شده + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ویلد لایف، در پارک حفاظت وحش ایدوبه در آفریقای جنوبی یک ماده بوفالو برای زایمان از گله اش جدا شده است. ماده بوفالو گوساله اش را به دنیا می آورد. هنوز جفت به ماده بوفالو آویزان است و گوساله لرزان روی پاهای ضعیفش ایستاده است.

دو شیر نر بالغ در میان بوته زار در کمین بوفالو و گوساله اش هستند. ماده بوفالو نمی داند چه خطری او و گوساله اش را تهدید می کند. شیرها آرام آرام در میان علف های بلند به آنها نزدیک می شوند.

ماده بوفالو به محل کمین شیرها نزدیک می شود. دو شیر نر ناگهان به ماده بوفالو حمله می کنند. یکی از آنها گردن بوفالو را در میان پنجه هایش گرفته و تلاش می کند گلوی حیوان را در آرواره هایش بگیرد.

شیر دیگر از پشت و پهلو بوفالو را مورد حمله قرار می دهد. گوساله که هنوز ساعتی از زندگی اش نگذشته است و به جز مادر و محل تولدش چیز دیگری را ندیده است به صحنه قتلگاه نزدیک می شود.

حیوان کوچولو نمی داند که چه اتفاقی رخ داده است. گوساله به صحنه خیره شده است که ناگهان شیر نر سومی به او حمله می کند. در همان لحظه نخست حمله شیر پیکر ضعیف گوساله زیر پنجه ها و هیکل تنومند شیر له شده و جمجمه اش در میان آرواره های گربه سان بزرگ خرد می شود.

شیر سومی در حال خوردن گوشت اندک گوساله است و دو برادرش تا لحظاتی دیگر ماده بوفالو را کشته و با گوشتش ضیافتی به راه می اندازند.

این فیلم منحصربفرد حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها