با حضور بی سابقه مردم سنندج ؛

آتش سوزی آبیدر سنندج مهار شد + عکس

آتش سوزی مجتمع مسکونی درغرب تهران

نجات ۵۰تن ازمیان شعله های آتش

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در غرب تهران خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان ۵۰ نفر از ساکنان این ساختمان از میان شعله ها نجات یافتند .
کد خبر: ۸۱۰۶۸۷
نجات ۵۰تن ازمیان شعله های آتش

سید جلال ملکی افزود: در ساعت ۱:۲۲ بامداد امروز حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۲۰ واحدی واقع در بلوار فردوس غربی خیابان بهار جنوبی به سامانه ۱۲۵اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به این محل اعزام شدند.

وی گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده می شود در یک واحد ۸۰ متری طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه آتش سوزی اتفاق افتاده و دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود.

ملکی افزود: بر اثر این آتش سوزی تعدادی از ساکنان این ساختمان ۲۰ واحدی در راهروها، راه پله ها و منازل محبوس شده بودند که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، تخلیه دود و ایمن سازی محل ۵۰ نفر از ساکنان این ساختمان که در شرایط ناایمن قرار داشتند را نجات دادند.

وی گفت: دراین عملیات یک نفر از ماموران آتش نشانی دچار مصدومیت شد که برای ادامه مراحل درمانی وی در اختیارعوامل اورژانس قرار گرفت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در ساعت ۳:۱۲ بامداد برای بررسی علت وقوع این حادثه محل در اختیار کارشناسان سازمان آتش نشانی قرار گرفت.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
۰
۰
رمضانی اصفهان : درود خدا بر آتش نشانان بی ادعا ، انشاا.. اجرتان با آقا امام زمان (عج)

نیازمندی ها