جام جم ورزشی: محمد بنا نسبت به صحبت‌های رییس کمیته ملی المپیک واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۰۹۱۲۸
حمله تند محمد بنا به رییس کمیته ملی المپیک

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی در اینستاگرامش نوشت:
بنام دوست... آقای هاشمی رییس محترم کمتیه المپیک بهتر است راجع به مساله‌ای که تخصص ندارید حرف نزنید: افاضات شما در رابطه با انتخابی تیم ملی کشتی و کار ارزنده فدارسیون آقای رسول خادم و برادران فقط می تواند دفاع بی منطق باشد که هیچ مبنای تخصصی ندارند، چون شما اطلاعی از مسابقات قانونمند در دو سال گذشته ندارید، پس بهتر است شما دهانتان را در این رابطه ببندید.
چون عدالت این قانونمندی نکاتی دارد که هر آنچه این گروه مافیایی می‌خواهند دیده می شود و هر آنچه پنهان است دیده نمی شود، چون دهنه‌ا را بسته اند با پول با سفر و یا با تهدید؛ پس حرف عدالت فرایند درست به گوش شما نرسیده که شما دفاع بی مورد می‌کنید. مثال‌های این دوساله در رابطه با عدالت محوری این فدارسیون همان بس که اسامی را می‌نویسم که بدانید در رابطه با این افراد عدالتی که این آقای رئیس از آن دم میزند وجود نداشته: میثم نصیری - شیرزاد بهشتی طلا- امین سوری و... خیلی های دیگر که در سال گذشته این انتخابی عدالت محور هر چه خواست عوض کرد و امسال هم انتخابی عدالت محور مسابقه دو از سه را برگزاز می‌کند و باز در مسابقات مختلف انقدر کنکور میگذارد که مقصود لازمه آقای رییس برسد.
اگر منظور انتخاب فرد مورد نظر است، چرا در فینال سه مسابقه برگزار می‌شود، چون انکه باید انتخاب شود اینجا نه! آنجا انتخاب می‌شود! ویا در این قانون مداری کشتی گیرانی که در سال گذشته بهترین های این آقایان بودند البته به ظاهر... امسال هیچ تبصره‌ای برای شرکت آنها گذاشته نمی‌شود، مثل افضلی از کرمانشاه که در سال گذشته تیم ملی در وزن 74
یا حسین خانی در وزن 70
این عدالت سفت و سخت برای اینهاهست، ولی برای آنهایی که خود می‌خواهند راهی پیدا می‌کنند
حالا آقای هاشمی پیدا کن پرتغال فروش را

(بانک ورزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها