قطری ها مشتری جدید پدیده پرسپولیس

پرسپولیس به دنبال حفظ مهدی طارمی

جام جم ورزشی: مهدی طارمی تا پایان خرداد ماه فرصت دارد تا به پیشنهاد چهار و نیم میلیارد تومانی باشگاه القادسیه کویت پاسخ دهد.
کد خبر: ۸۰۷۳۷۹
هواداران منتظر پاسخ صریح مهدی طارمی

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین، پیشنهادی که باشگاه القادسیه کویت به مهدی طارمی داده حدود چهار و نیم میلیارد تومان است یعنی برای طارمی به اندازه پنج فصل فوتبال بازی کردن در لیگ برتر ایران. او با حضور در این باشگاه کویتی از لحاظ مالی پنج فصل جلو می افتد اما در عوض ممکن آینده خود را با خطراتی مواجه کند. نخست اینکه وی در حالی که هواداران پرسپولیس منتظر ماندن او هستند محبوبیت خود را بین آنها از دست می دهد. او در این فصل بسیار سعی کرد چهره مقبولی از خود نزد هواداران به جای بگذارد که بذل و بخشش قراردادش به خیریه بخشی از این تلاش هاست. از سویی او در حالی که می تواند به فوتبال اروپا هم برود با خطر حضور در فوتبال کویت و از دست دادن موقعیت های خوب قرار دارد.

به هر حال این ملی پوش آینده دار پرسپولیسی ها تا پایان خرداد ماه به پیشنهاد چهار ونیم میلیارد تومانی القادسیه پاسخ مثبت بدهد. او درنهایت چه تصیمی خواهد گرفت؟

سابقه حضور ایرانی های حاضر در لیگ کویت نشان می دهد آنها اگر با ناکامی مطلق روبرو نشده اند ولی آنچنان موفق هم نبوده اند. در واقع لیگ کویت نسبت به لیگ های سایر کشورهای حوزه خلیج فارس از جذابیت کمتری برخوردار است و در حال حاضر هرگز به پای لیگ ستارگان قطر و لیگ امارات نمی رسد. بر خلاف آنچه هم که گفته می شود این لیگ سکوی پرتاب به فوتبال اروپاست چنین نیست. با این اوصاف آینده طارمی تا حدودی با شک و شبهه مواجه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها