جام جم ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شاهد مشکلات عدیده‌ای برای تیم ملی هستیم که به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
کد خبر: ۸۰۶۲۶۵
کی‌روش: مسئولانی که قول‌های زیادی دادند آنها را عملی کنند

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که از اتفاقات رخ داده در فرودگاه در زمان سفر تیم ملی به ازبکستان بسیار ناراحت بود در جمع خبرنگاران گفت: اتفاقی که افتاد بسیار تأسف‌برانگیز و ناراحت کننده است.

وی ادامه داد: ما شاهد مشکلاتی هستیم که عدیده هستند و به هیچ عنوان این مسئله برای تیم ملی قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: مدت زمان درازی است که می‌‌دانیم عدم وجود منابع مالی باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی در تیم ملی شده است اما با وجود عدم حمایـت‌های مالی بازیکنان تیم ملی و کادر تیم ملی کارشان را به نحو احسن انجام دادند و هر آنچه در توان داشتند در طبق اخلاص داشتند.

کی‌روش یادآور شد: ولی اینجا مسئله‌ای که نمی‌شود تحمل کرد بی‌احترامی و زیر سوال بردن شخصیت، غرور و وجاهت تیم ملی است.

سرمربی تیم ملی گفت باید عرض کنم که هفت روز مانده به اولین بازی مقدماتی جام جهانی و هنوز مشکلات پابرجا هستند و بر خلاف تمام قول‌هایی که مسئولان بالاخص حسنی‌خو، داده شد هنوز تمام مشکلات از جمله مشکلات مالیاتی، سربازی بازیکنان و عدم حمایت‌های مالی پابرجاست و امروز شاهد مشکل جدیدی بودیم که آن احترام نگذاشتن به شخصیت تیم ملی است.

کی‌روش تأکید کرد: من کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای تمام تیم‌های ملی احترام قائلم اما چیزی که برایم قابل قبول نیست این است که وقتی تیم ملی امید می‌خواهد در ورزشگاه آزادی تمرین کند این اجازه داده می‌شود اما به تیم بزرگسالان محروم از تمرین در ورزشگاه آزادی است یا اردوی تیم امید در ترکیه برگزار می‌شود اما اردوی ما لغو می‌شود و این نشان می‌دهد احترام لازم برای تیم ملی فوتبال وجود ندارد.

وی افزود: بنده و تیم ملی با تمام وجود راه و مسیر را برای تحقق آرزوهای هواداران با وجود مشکلاتی که هست ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت:‌فقط یک درخواست دارم. با کمال احترام و از صمیم قلب و با تمام وجود این درخواست را مطرح می‌کنم و از مسئولان ارشدی که آمدند و قول‌‌های زیادی دادند می‌خواهم بیایند و قول‌های خود را عملی کنند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها