هنسی (Hennessey)، تیونر مشهور و با سابقه آمریکایی صنعت اتومبیل که نام خود را با تولید پرسرعت‌ترین اتومبیل جهان یعنی هنسی «ونوم» در میان تیونرها و حتی اتومبیل سازان مطرح جهان جاودانه کرده است، با فورد موستنگ تقویت شده 774 اسب بخاری خود، موفق به ثبت رکورد جدید 334.5 کیلومتر بر ساعتی شد.
کد خبر: ۸۰۵۵۷۸
ثبت رکورد سرعت 334 کیلومتری با موستنگ + فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، هنسی در زیر کاپوت فورد موستنگ GT، یک پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر V شکل را به خدمت گرفته که با بهره‌گیری آن از سوپرشارژر قدرتمند 2.9 لیتری، در دور موتور 7300 دور بر دقیقه حداکثر 774 اسب بخار قدرت و در دور موتور 4400 دور بر دقیقه هم حداکثر 878 نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند که قادر به ثبت شتابی 3.4 ثانیه‌ای از حالت سکون تا سرعت 96 کیلومتر بر ساعتی است ولی نکته قابل توجه و جدید این مقاله، به ثبت رسیدن حداکثر سرعت 334.5 کیلومتر بر ساعتی توسط این اتومبیل در پیست 13.6 کیلومتری بیضی شکل «کانتیننتال تایر پرووینگ گراند» است که توسط راننده ای حرفه ای به نام برایان اسمیت در ایالت تگزاس و پیست ذکر شده محقق شده است.

در خصوص عرضه این محصول هم هنسی از همین حالا سفارشات را برای تولید این محصول با قیمت 59 هزار و 500 دلاری دریافت می‌کند، ولی تنها به تعداد محدود 500 دستگاهی تولید خواهد شد که تاکنون بیش از 50 دستگاه از این اتومبیل ثبت سفارش شده است. (خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها