نیسان برای یک هدف مستقل یعنی آزمون شخص ثالث، آزمون «AMCI» را برای چالش جاده‌ای نیسان ماکسیما SR 2016 انجام داد.
کد خبر: ۸۰۰۷۶۳
غلبه ماکسیما بر آئودی و ب‌ام‌و + فیلم + عکس

تست این اتومبیل به همراه سه رقیب اصلی‌اش یعنی آکورا TLX با موتور 3.5 لیتری، ب‌ام‌و 328i و آئودی A4 کواترو 2 لیتری در مسیر غربی 1.8 مایلی پارک مسابقه‌ای «باتن ویلو» انجام شد که در پایان نیسان ماکسیما 2016 با ثبت زمان 1:18.50 در یک دور در صدر ایستاد.

نزدیک‌ترین رقیب ماکسیما، ب‌ام‌و 328i بود که زمان 1:19.48 را ثبت کرد، زمان 1:20.58 و مکان سوم را آکورا TXL ثبت و تصاحب کرد و در نهایت آئودی A4 کواترو با اختلاف 2.71 ثانیه‌ای با ماکسیما و ثبت زمان 1:21.21 در مکان چهارم ایستاد.

طبق گزارش نیسان، در این تست اتومبیل های آکورا، آئودی و ب‌ام‌و به‌صورت ناشناس از نمایندگی‌ های مجاز این تولیدکننده‌ها در حالی تهیه شده بود که ماکسیما SR 2016 در واحد آمریکای شمالی نیسان تولید شده بود.

برای به دست آمدن نتیجه‌ای بهتر در طول تست تمام سیستم‌های کنترل پایداری و کشش غیرفعال بود.

این تست که تأییدیه‌ای از رانندگان آزمون AMCI دارد با سرعت 64 کیلومتر بر ساعت در هر دور آغاز می‌شود.

قدرت ماکسیمای 2016 از موتور شش سیلندر 3.5 لیتری VQ تأمین می‌شود. طراحی دوباره این موتور و به‌روزرسانی 60 درصد قطعات آن نسبت به موتور شش سیلندر 3.5 لیتری سبب شده که 300 اسب‌بخار نیرو تولید کند.

پیر لوینگ، معاون و برنامه‌ریز تولید نیسان آمریکای شمالی در این مورد گفت: ما انتظار داشتیم که ماکسیمای 2016 با موتور، شاسی و سیستم انتقال قدرت جدید عملکرد خوبی داشته باشد اما اگر بخواهیم صادق باشیم عملکرد شانه‌به‌شانه این اتومبیل با رقیبان لوکس و اسپرتش ما را شگفت‌زده کرد.

پیرو ضرب‌المثل «شنیدن کی بود مانند دیدن» ویدیو کلیپ نیسان ماکسیمای 2016 عملکرد بهینهٔ پیشرانه و سیستم قدرت این اتومبیل را به‌خوبی نشان می‌دهد.

این اتومبیل با طراحی جدید حالا رقیبی جدی برای اتومبیل های دیفرانسیل جلو، دیفرانسیل عقب و حتی با سیستم انتقال قدرت AWD محسوب می‌شود.(پدال)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها