دختر و پسر جوان که در پوشش خواستگار، خانواده‌ای را فریب داده و به بهانه دریافت وام، طلاهای آنها را به ارزش صد میلیون تومان سرقت کرده بودند دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۰۰۶۳۰
سرقت 100 میلیونی طلا در پوشش خواستگار

به گزارش جام‌جم، روز‌های پایانی هفته گذشته دختر جوانی با حضور در شعبه هشتم دادیاری دادسرای شهریار از خواهر و برادری به اتهام سرقت طلاهایشان شکایت کرد.

دختر جوان به بازپرس پرونده گفت: چندی پیش با دختر جوانی در دانشگاهمان آشنا شدم. پس از مدتی اعتمادم به او جلب شد و هم دانشگاهی‌ام به خانه مان رفت و آمد می‌کرد و من هم هر از گاهی به خانه آنها می‌رفتم. یک ماه پیش او گفت برادرش به من علاقه مند شده و قصد ازدواج با مرا دارد. ماجرا را برای خانواده‌ام بازگو کردم که آنها با این وصلت موافقت کردند و به این ترتیب دختر جوان همراه برادرش به نام میلاد به خواستگاری‌ام آمد و با موافقت خانواده‌ها نامزد کردیم. دو هفته پیش نامزدم به خانه مان آمد و مدعی شد یکی از دوستانش طلافروش است و با سپرده‌گذاری طلا، سه برابر مبلغ آن وام می‌دهد و در صورت تسویه اقساط وام، می‌توانیم طلاها را پس بگیریم.

وی اضافه کرد: من و اعضای خانواده‌ام با اعتمادی که به میلاد پیدا کرده بودیم، گفته‌هایش را قبول کرده و طلاهایمان به ارزش صد میلیون تومان را به او دادیم و قرار شد آن را به طلافروش تحویل دهد و 300 میلیون تومان وام بگیرد. با گذشت دو روز خبری از نامزدم نشد بنابراین مقابل خانه‌شان رفتیم که توسط همسایه‌ها متوجه شدیم آنها چند روزی است آنجا را تخلیه کرده و به مکان نامعلومی رفته‌اند و کسی از آنها خبر ندارد.

شاکی خاطرنشان کرد: برای یافتن نامزدم و خانه جدیدش با شماره تلفن خواهرش هم تماس گرفتم که او نیز پاسخگو نبود و حتی در دانشگاه هم او را پیدا نکردم. جستجو برای یافتن آنها بی‌نتیجه ماند تا این‌که سراغ طلافروش مورد نظر رفتیم که او نیز مدعی شد میلاد و خواهرش را نمی‌شناسد. آنها فقط چندبار به‌عنوان مشتری به مغازه‌اش آمده‌اند. با شنیدن این حرف‌ها دیگر مطمئن شدیم این خواهر و برادر فریبمان داده و سارق بوده‌اند. اکنون از آنها شکایت داریم.

با تشکیل پرونده قضایی به دستور مهدی سلیمانی، دادیار شعبه هشتم دادسرای شهریار، خواستگار سارق و خواهرش به اتهام سرقت طلاهای یکصد میلیون تومانی از مالباخته و خانواده‌اش تحت تعقیب پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها