دستگیری متهم و برادران همسرش

دلال خودرو، زورگیر بود +تصاویر

سردسته باند زورگیری از اتباع افغان، با مقاومت آخرین مالباخته شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۹۹۸۴۶
دستگیری سرکرده باند زورگیری از اتباع افغان

به گزارش جام‌جم، اواسط فروردین ماه امسال یکی از اتباع افغانستان با مراجعه به پایگاه دوم پلیس آگاهی در شکایتی مدعی شد ساعتی قبل برای بازگشت به خانه از میدان آزادی سوار یک خودرو پراید با 3 سرنشین شدم. هنوز دقایقی از حرکت خودرو نگذشته بود که 2 سرنشین عقب با تهدید چاقو، پول و گوشی تلفن همراهم را که 600 هزار تومان ارزش داشت، سرقت کردند. آنها بعد از سرقت مرا در خیابان خلوتی از خودرو به بیرون پرتاب کردند و متواری شدند. پلاک خودرو ناخوانا بود و نتوانستم آن را یادداشت کنم.

با اعلام این شکایت تحقیق برای دستگیری زورگیران مسافربرنما آغاز شد. در حالی که تحقیق برای شناسایی زورگیران پراید سوار آغاز شده بود پسر جوان دیگری که تبعه افغانستان بود با مراجعه به ماموران در شکایتی گفت:ساعت 12 شب در غرب تهران سوار یک خودرو پراید شدم. دقایقی بعد سرنشینان خودرو با تهدید چاقو، مدارک و پولم را سرقت کردند.

با اعلام دومین شکایت ماموران در جریان زورگیری سریالی سارقان از اتباع افغانستان قرار گرفتند.در حالی که تحقیق برای شناسایی سه مرد زورگیر ادامه داشت 16 اردیبهشت ماه ماموران هنگام گشتزنی حوالی خیابان ستارخان متوجه درگیری مردی جوان با سرنشینان یک خودرو پراید شدند. با نزدیک شدن ماموران، دو سرنشین پراید متواری اما راننده دستگیر شد.

شاکی در جریان تحقیقات گفت: به عنوان مسافر سوار خودرو شدم که در میان راه آنها قصد زورگیری از من را داشتند، اما مقاومت کردم.

در ادامه راننده به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی‌ها مدعی شد تنها در این سرقت شرکت داشته است.

متهم 20 ساله روز گذشته با انتقال به شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه 34 مورد بازجویی قرار گرفت.

او در بازجویی‌ها با اعتراف به 15 فقره زورگیری از اتباع افغانی در مورد شگردش گفت: از 2 ماه قبل با دو همدستم تصمیم به زورگیری از اتباع افغانی گرفتیم. چون بسیاری از آنها غیرمجاز وارد کشور شده بودند نمی‌توانستند از ما شکایت کنند. با غروب آفتاب در غرب تهران پرسه می‌زدیم و با شناسایی اتباع افغانی آنها را به عنوان مسافر سوار می‌کردیم. در طول مسیر با تهدید چاقو اشیای قیمتی آنها را سرقت می‌کردیم.

با اعترافات پسر جوان، تیمی از ماموران با دستور قاضی مرشدلو، تحقیقات برای دستگیری سارقان را آغاز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها