مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا

در انتظار جشن صعود سرخپوشان

جام جم ورزشی: درست است، پرسپولیس مقابل الهلال به پیروزی رسید اما از واقعیت های این دیدار هم نباید چشم پوشی کرد.
کد خبر: ۷۹۹۸۴۵
فجایع داوری در دیدار پرسپولیس-الهلال

به گزارش جام جم ورزشی ، هواداران پرسپولیس هر چند اکنون بسیار خوشحال و سرمست از یک پیروزی شیرین هستند اما باید بپذیرند اگر اشتباهات محرز و غیر قابل اغماض داوری نبود تیم محبوبشان هرگز رنگ پیروزی را نمی دید. تیم داوری این مسابقه اشتباهات زیادی را مرتکب شد. نگاهی به اشتباهات اساسی آنها که البته سود تیم پرسپولیس تمام شد می اندازیم:

* در دقیقه 29 الهلال مقابل پرسپولیس به گل رسید اما بلافاصله پرچم کمک داور به نشانه اعتراض بالا رفت. وقتی که در دقیقه 29 مسابقه مهد شیرین کمک داور مالزیایی پرچم خود را به نشان آفساید بالا آورد و گل سالم الهلال را مردود اعلام کرد و داور مسابقه هم با مشورت کمک داورش این گل را نپذیرفت تا در تنها تصمیم حساس نیمه اول دچار اشتباه فاحش شود.

* سوشا مکانی نیز در دقیقه 80 خطای واضحی بر روی بازیکن الهلال انجام داد که باز هم با چشم پوشی داور همراه بود. سعید مظفری زاده کارشناس داوری می گوید مکانی در آن صحنه صد در صد باید اخراج می شد.

* در دقیقه 88 حرکت شانه به شانه مدافع الهلال با طارمی را که منجر به سقوط مهاجم پرسپولیس شد و در حالی که به نظر می‌رسید ادامه مسابقه بهترین تصمیم داور باشد ، داور با اعلام خطای مدافع الهلال دومین اخطار را مقابل دیدگان او گرفت تا اخراج این بازیکن اعتراض شدید تیم عربستانی را در پی داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها