برخورد شدید خودروی سواری با کامیونت در جاده خاوران باعث مرگ آنی یک نفر و مصدومیت سه نفر از سرنشینان خودرو شد.
کد خبر: ۷۹۹۶۳۱
تصادف خودرو با کامیونت 4 کشته و زخمی داشت + عکس

در پی تماس شاهدان با سامانه 125 و اعلام وقوع این حادثه به سامانه 125 آتش نشانی تهران، ستاد فرماندهی این سازمان بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 63 به همراه گروه امداد و نجات 15 را در ساعت 17:37 دقیقه عصر دیروز به محل حادثه در جاده خاوران، روبروی عباس آباد روانه کرد.

بنا به گفته فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری در مسیر شرق به غرب بزرگراه جاده خاوران در حال حرکت بود که به علت نامعلومی به شدت با قسمت عقب کامیونت حامل چوب برخورد کرد.

حسن رضی ترابی افزود: شدت تصادف به حدی بود که خودرو سواری متلاشی شد وهر چهارنفر سرنشینان آن که از اعضای یک خانواده بودند درمیان آهن پاره های خودرو گرفتار و به سختی مجروح شدند.

وی گفت: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل تصادف، همزمان با ایمن سازی محل و رعایت نکات ایمنی و نیز قطع جریان برق خودرو، مبادرت به رهاسازی سرنشینان از داخل خودروی سواری کردند.

ترابی افزود: متاسفانه در این حادثه شدید رانندگی مادر خانواده بنام «مرجان -ن» 36 ساله جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر از سرنشینان دیگر مصدوم شدند که به دلیل شدت جراحات وارده توسط امداد هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

علت بروز این حادثه مرگبار رانندگی از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

(پایگاه خبری 125)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها