جام جم نوا: کنسرت روزبه نعمت‌الهی به نفع بیماران سرطانی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۹۵۳۴
گران‌ترین کنسرت موسیقی پاپ برگزار شد

کنسرت روزبه نعمت‌الهی دوشنبه ۲۸ اردیبهشت در سالن میلاد برگزار شد، این کنسرت به نفع بیماران سرطانی موسسه بهنام دهش‌پور در دو سئانس طی یک شب روی صحنه رفت.

"مست و دیوانه" در سالن میلاد

"مست و دیوانه" که شعر آن از مولانا و ملودی آن ساختهٔ خود نعمت‌اللهی است، به عنوان نخستین قطعهٔ این کنسرت اجرا شد. نکتهٔ جالبی که هنگام اجرای این قطعه موجب غافلگیری حضار شد، حضور علیرضا مرادزاده با لباس مخصوص روی استیج و اجرای رقص سماع همراه با این قطعه بود که با تشویق تماشاگران همراه بود.

بلیت‌های ۱۸۰ هزار تومانی

این کنسرت به نفع بیماران سرطانی موسسه بهنام دهش‌پور با بالا‌ترین قیمت بلیت در این کنسرت در ردیف‌های جلو با قیمت ۱۸۰ هزار تومان تعیین شده بود و تمام جایگاه هم پر شده بود. با این قیمت بلیت کنسرت این خواننده رکورد گران‌ترین کنسرت موسیقی پاپ را از آن خود کرد.

یک دست به افتخار خدا بزنید

بعد از اجرای چند قطعه نعمت الهی گفت: امشب خیلی خوشحالم که در میان شما حضور دارم، این برنامه همانطور که می‌دانید برای بیمارانی است که به کمک ما احتیاج دارند از شما به خاطر این همدلی ممنونم. او در ادامه قطعه بعدی را اجرا کرد.

لباس‌هایم تقدیم به تو

در ادامه برنامه روزبه با اشاره و معرفی طراح لباس‌هایش گفت: لباس‌های این کنسرت و برنامه‌های گذشته در یک شو برای بیماران سرطانی حراج خواهد شد. او سپس قطعه "بی‌ستاره" را اجرا کرد.

آنتراک با یک ساز جالب

در ادامه کنسرت روزبه از "پیام رونق" نوازندهٔ دی‌جی‌ریدو دعوت کرد روی استیج بیاید و برای چند دقیقه به صورت آنرتاک تک نوازی با ساز عجیب خود داشته باشد.

قطعات اجرایی

"من که حالم خوبه"، "زخم"، "نفس کشیدن سخته"، "زمستون"، "شبم سیاه روزم سیاه" و "خدا نگهدار" برخی از قطعاتی بودند که توسط نعمت الهی به اجرا در آمدند.

مهمانان ویژه

سحر دولتشاهی، هادی کاظمی، نیکی مظفری، ایلیا منفرد، مجتب محرمی، مازیار میری، پرواز همای، مهرداد میناوند و میثم یوسفی مهمانان ویژه شب گذشته بودند.

اعضای ارکستر

سهیل بیانی مهر (رهبر ارکستر، گیتار)، احسان شفیعی (سرپرست ارکستر، پرکاشن)، سعید جامع (درامز) گقارد آذاریان (لید گیتار)، پیام رونق (دیجی ریدو)، آ‌ترین بی‌نیاز (کیبورد) ناصر پورالحسینی (فلوت) داوود اریکه (ساکسیفون)، بهروز دهقان (بیس گیتار)، فرهاد رستمی (گیتار)، امیر دین محمدی (طبلا) و مهدی حسین‌زاده (دف) همراه با بهنام حکیم (بوزوکی)، در این کنسرت همراه با روزبه نعمت الهی به هنرنمایی پرداختند.

این کنسرت با اجرای "نفس کشدن سخته" به پایان رسید. (هنرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها