جام جم ورزشی: در صورت قهرمانی بارسلونا دراین فصل از لیگ قهرمانان اروپا ژاوی هافبک این تیم مبدل به پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال اسپانیا می شود.
کد خبر: ۷۹۹۴۸۸
ژاوی ، پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال اسپانیا

به گزارش جام جم ورزشی ، ژاوی یکشنبه‌ شب برای هشتمین بار به‌ همراه بارسلونا فاتح لالیگا شد و در مجموع برای بیست‌و‌سومین بار به‌همراه کاتالان‌ها جام برد تا از این حیث با خنتو، بازیکن پیشین رئال مادرید که میان تمام فوتبالیست‌های اسپانیایی تاریخ بیشترین عنوان قهرمانی را کسب کرده است، برابر شود.

این بدان معناست که ژاوی این فرصت را دارد تا با کمک به بارسلونا برای شکست اتلتیک بیلبائو در دیدار فینال جام حذفی اسپانیا که 9 خرداد در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود، به پرافتخارترین بازیکن فوتبال اسپانیا تبدیل شود. حتی اگر این هدف در جام حذفی اسپانیا محقق نشود، ژاوی می‌تواند در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری که تیمش در آن باید به مصاف یوونتوس برود، به این هدف دست پیدا کند.

ژاوی به‌همراه کاتالان‌ها سه بار در لیگ قهرمانان اروپا، دو بار در سوپرجام اروپا، دو بار در جام باشگاه‌های جهان،‌ هشت بار در لالیگا، دو بار در جام حذفی اسپانیا و شش بار در سوپرجام اسپانیا قهرمان شده است. او حالا می‌تواند رکورد 50ساله خنتو را برای کسب بیشترین تعداد جام میان بازیکنان اسپانیایی بشکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها