
گروه سون 26 اردیبهشت سال جاری در دو سانس 18:30 و 21 در تالار رودکی شهر اصفهان به اجرای برنامه پرداخت. این گروه محبوب با انتشار عکس های گردش خود در اصفهان از مردم این شهر سپاس گذاری کردند: «ممنونیم از اصفهانی های عزیز به خاطر این شب به یاد موندنی، دیشب واقعاً به ما خوش گذشت در کنارتون. از همین الان بیصبرانه منتظر برگشتن به اصفهان هستیم»

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند