والیبال قهرمانی زیر ۲۳ آسیا ــ میانمار

چین تایپه حریف ایران در مرحله نیمه نهایی شد

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه تدارکاتی خود برای حضور شایسته در لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ مغلوب فنلاند شد.
کد خبر: ۷۹۸۲۳۶
ناکامی والیبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی

به گزارش ایرنا، لیگ جهانی والیبال سال 2015 با حضور 32 تیم در سه سطح برگزار می شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم سطح یک این رقابت ها با تیم های آمریکا، روسیه و لهستان همگروه است

ملی پوشان والیبال ایران که تمرینات آماده سازی خود را از 15 فروردین در تهران آغاز کرده بودند ابتدای این هفته برای اردوی برون مرزی وبرگزاری چند دیدار تدارکاتی راهی فنلاند شدند.

شاگردان اسلوبودان کواچ در چهارمین روز حضور خود در اردوی برون مرزی فنلاند در شهر کورتانه به مصاف تیم ملی والیبال این کشور رفتند و درسه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 22- 25 بر 18 و 25 بر 21 مغلوب شدند.

تیم ایران صبح روز جمعه (فردا) برای برگزاری دو دیدار دوستانه دیگربا فنلاند (روز های جمعه و شنبه ) راهی شهر لپاویرتا می شود و پس انجام این دو بازی دوستانه روز یکشنبه به هلسینکی می رود و این شهر را به مقصد پراک در جمهوری چک ترک خواهد کرد.

تیم ملی فنلاند هم اکنون در رتبه هفدهم رنکینک فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد این درحالی است که در آخرین رده بندی اعلام شده ازسوی فدراسیون جهانی والیبال تیم ایران در جایگاه دهم قرار دارد.

آخرین جدال این دو تیم ایران و فنلاند مربوط به سال 2011 بود که هدایت تیم ایران را ولاسکو برعهده داشت و بازیکنانی مانند نادی - کمالوند و نظری افشار هم در تیم ایران عضویت داشتند در آن مسابقه فنلاندی ها با نتیجه 3 بر یک ایران را شکست دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها