تکواندوکار وزن منهای 74 کشورمان با از پیش روی برداشتن دارنده مدال طلای سال 2013 جهان از مکزیک، ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان در روسیه مدال برنز خود را قطعی کرد.
کد خبر: ۷۹۷۷۸۹
تکواندوکار ایران قهرمان جهان را شکست داد

به گزارش جام جم آنلاین از فدراسیون تکواندو، بیست و دومین دوره رقابت های تکواندوی قهرمانی بزرگسالان جهان با حضور 875 هوگوپوش از 136 کشور در شهر چلیابیسنک روسیه درحال پیگیری است.

امروز (چهارشنبه) رقابت های اوزان منهای 49 کیلوگرم زنان و منهای 74 کیلوگرم مردانِ برگزار شد که مسعود حجی زواره با کسب 4 پیروزی متوالی به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

تکواندوکار شایسته کشورمان در اولین مبارزه خود، چنوف زاکاریا از الجزایر را 13 بر صفر مغلوب کرد.

حجی زواره در ادامه با تونی کانت از کرواسی مبارزه کرد و با نتیجه 16 بر 7 برنده از شیاپ چانگ خارج شد و با اقتدار به دور سوم راه یافت که در این مرحله رائول مارتینز گارسیا از اسپانیا را 7 بر 4 شکست داد.

وی در مرحله یک چهارم نهایی، یوریل اردیانو قهرمان سال 2013 جهان از مکزیک را در مبارزه ای تماشایی، 14 بر 4 شکست داد تا مدال برنز خود را قطعی کند.

تکواندوکار شایسته ایران فردا (پنجشنبه) در مرحله نیمه نهایی و برای رسیدن به فینال با البرت گائون نایب قهرمان جهان از روسیه دیدار می کند.

نمایندگان ازبکستان و پرتغال نیز دیگر مبارزه مرحله نیمه نهایی را برگزار می کنند.

همچنین امشب و در مرحله نیمه نهایی وزن منهای 58 کیلوگرم، فرزان عاشورزاده برای راهیابی به فینال با روسلان پاسیف از کشور میزبان رقابت سختی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها