رضا رویگری، بازیگر سینما و تلویزیون :

من با فضای مجازی کاری ندارم اما...

رضا رویگری گفت: خواهشمندم برای من شایعه سازی نکنید، چون به طور قطع بهبودی کامل را پیدا می‌کنم.
کد خبر: ۷۹۵۶۰۲
رضا رویگری : شایعه نسازید؛ جای کسی را تنگ نکرده‌ام
رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون ضمن ابراز گلایه از شایعاتی که در مورد وضعیت جسمی او بوجود آمده گفت: از همه عزیزان خواهشمندم که برای من شایعه سازی نکنند، چون بطور قطع بهبودی کامل را پیدا خواهم کرد و دوباره به عرصه هنر و بازیگری باز خواهم گشت.
وی همچنین در رابطه با بیماری‌اش اظهار کرد: به علت سکته مغزی مدتی را در بیمارستان بودم و خیلی زود به منزل بازگشتم، تقریبا از نظر جسمانی وضعیت مساعدی دارم ولی از عوارض ناشی از این سکته سمت چپ بدنم لمس شده و صدایم هم کمی دچار مشکل است، که انشاءا... بعد از بهبودی کامل 2،3 تراک آهنگی که در مقدماتش هستم را روانه بازار می‌کنم.
وی همچنین اظهار داشت: در مراحل پایانی تولید سریال زشت و زشت‌تر به کارگردانی شاهد احمدلو هستم که بیش از 80 درصد آن فیلمبرداری شده. این سریال که نامش هنوز قطعی نشده است برای شبکه‌ی 3 سیما تولید می‌شود.
رضا رویگری گفت: در این سریال 26 قسمتی با کامبیز دیرباز و حدیث تهرانی همبازی هستم.
وی همچنین در مورد کلاس‌های بازیگری‌اش به خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: قبلا تصمیماتی را در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزش بازیگری داشتم و تبلیغ هم کرده بودم ولی در حال حاضر هیچ گونه تدریسی در این زمینه ندارم. (باشگاه خبرنگاران)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها